Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 ...som har fått huslån utfra ca 200.000 i arbinntekt + alt det andre av stønader en får? Evnt. som klarer og betjene et lån på 1.4 mill. på arb. inntekt på 200.000 i året+ andre ytelser?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har fått avslag på lån på lån mange ganger. Har inntekt på 240000 + stønader... Men det kan jo hende at du er heldig.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg har huslån på 1,3 mill men jeg overtok hele lånet etter at det ble slutt mellom oss...Jeg studerer.. og har veeldig lite inntekt jeg klarer meg bra!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Så fint! Men hvordan fikk du overta lånet i banken??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå