Gå til innhold

Noen enslige mødre her...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...som har fått huslån utfra ca 200.000 i arbinntekt + alt det andre av stønader en får?

Evnt. som klarer og betjene et lån på 1.4 mill. på arb. inntekt på 200.000 i året+ andre ytelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått avslag på lån på lån mange ganger. Har inntekt på 240000 + stønader... Men det kan jo hende at du er heldig.

Skrevet

Jeg har huslån på 1,3 mill men jeg overtok hele lånet etter at det ble slutt mellom oss...Jeg studerer.. og har veeldig lite inntekt :P jeg klarer meg bra!!

Skrevet

Så fint! Men hvordan fikk du overta lånet i banken??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...