monca*84*j12 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 hei hei... da var vi tilbake fra ferie... har du det bra? det har jeg... Status: fortsatt mens, altså 2uker så langt.. men ser ut som det skal gi seg litt kanskje... så kanskje kanskje... i så fall er det 1uke mindre enn sist... jeg lever i håpet... du da? Noen resultater etter el? Ferien har vært super!! eneste kjipe er at 2uker er så alt for lite=( Først var vi en liten tur i telemark.. det var helt supert der bare pent vær godt og bade, skikkelig sommer... Så dro vi på hytta.. der har vi stortsett vært, har vært veldig deilig da.. På tirsdagen dro vi til Røros.. sov på hotell og spiste en bedre middag... dagen etter på var det museum og byvandring på tapetet før turen gikk videre til Elverum... Der var vi fra i går til i dag.. Det er Villmarksdager der denne helgen som åpnet i dag... så vi har vandret rundt på messe og brukt aaalt for mye penger.. hehe... Godt og komme hjem og ha noen dager hjemme også da.... Du da? gjort noe morro? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hei hei! Så koselig at du er tilbake! Har savnet å skravle med deg! Så kjedelig at du fortsatt har mens, men det er jo kjempebra at det virker som det gir seg litt. Håper at den "bare" blir i to uker denne gangen! Da blir det snart i gang med prøving igjen for dere da;) Har du begynt på grysom sin kur? Her nærmer ikm seg, er vel på lørdag eller søndag. Innimellom tror jeg at jeg er gravid, andre ganger er jeg overbevist om at jeg ikke er det. Så akkurat som vanlig her;P Men om jeg ikke er gravid blir det pergo neste pp, pluss grysom sin kur:) Det høres ut som dere har hatt en kjempefin ferie!! Dere har fått gjort så mye på de to ukene! Hvordan var været når dere var på hytta da? Dere har brukt alt for mye penger på messa ja, hehe. Det er jo morsomt å bruke penger da;) Jeg har ikke gjort stort, bare gått hjemme og kjeda meg, og jobba litt innimellom. Begynner å bli ganske klar for studiestart. Begynner du å jobbe igjen til uka? Føler du deg klar til studiestart? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 har savnet og skravle jeg og.. hehe... ser fortsatt lovende ut for mens slutt. og da er denne pp'n redusert med hele 2 uker faktisk.. det er bra! Ja jeg går på grysom sin kur, gjort det siden sist mens, og er hellig overbevist om at den har bra effekt. så neste mnd er det fullt kjør igjen=) hehe Så spennende med Ikm... skal krysse fingrer og tær for deg=) Håper virkelig at spiren sitter og det blir mai barn på deg=) hehe.. kom mai du skjønne milde... hehe... Ja har kost oss på ferie ja.. hadde veldig bra vær på hytta helt til de siste 3dagene,,, da var det nesten deilig med regn! Vært mye torden osv da.. men har jo vært det hjemme og.. morro Skal jobbe litt til uken... 2 kvelder eller noe men stort sett fri... ser frem til skole jeg og.. blir supert og treffes igjen også.. tenk det at vi kjnte hverandre nesten ikke sist vi så hverandre.. men nå har jo det endret seg, god bless the internett.. hehe... kaffe dait når skolen starter? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Æsj, i dag sank tempen, så ingen spire denne gangen heller nei... Men jeg gleder meg til neste pp:) Hvis mensen kommer i morgen får jeg temin 18. mai, hvis den kommer i dag får jeg temin 17. Haha! Så bra at du er overbevist om at kuren har bra effekt! Gleder meg til å begynne på den. Så skal vi bare ha sex dagen jeg får positiv el-test og dagen etter, det gjorde grysom da hun ble gravid;) Er mensen borte i dag? Håper det blir full klaff for dere nå. Krysser alt jeg har for deg:) Kjedelig med regn og torden ja, har jo vært det en uke her nå Håper finværet kommer tilbake! Blir supert og treffes igjen ja. Rart å tenke på at vi nesten ikke kjente hverandre, god bless the internett ja, hehe.Blir litt rart å forklare Mari hvordan vi har blitt kjent, for jeg har ikke sagt til henne at vi prøver. Men hun vet at jeg ikke går på pilla da.. Kaffe dait når skolen starter ja, kjempekoselig:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 så kjedelig da... men bra du har friskt mot neste pp=) bare ha sex da? wow... vet ikke om jeg hadde fikset det jeg.. hehe... 17mai barn, cool-.. ja trur kuren har effekt... er ikke sikker på om hu har dratt enda, men det er virkelig ikke lenge til.. kanske i morgen... jippi.... snill du er.. takk for kryssene... Om du ikke ønsker og fortelle Mari at du prøver kan vi jo bare si at vi fant tonen på facebook=) så kan man heller fortelle "sannheten" når det endelig klaffer for deg (ca neste mnd....).... Hadde jeg vist bedre når jeg begynte og prøve hadde jeg ikke sagt det høyt jeg heller.. hehe.. men er jo litt glad for det også, for da skjønte jo du at det var meg her inne.. hehe gjort noe spennende i dag da? Jeg har vært en kjapp tur på ikea+obs og handlet tapet, laminat og maling... Nå skal hybelen pusses opp... ser ut som den skal bli bra... gleder meg til og se resultatet... Ellers har vi vært hos noen venner og spis tiur middag.. En tiur Anders og kompisen fellte i felleskap forigje høst... var veeeldig godt.. mmmm... Nå kommer natta...sooove... mmmm.... prekast
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Hehe, nei vet ikke helt om det går etter planen:P Men får ihvertfall ha sex de to dagene, og ikke så mye dagene før. Alt må prøves. Å ha sex hele tiden sånn vi holdt på i syden funket jo tydeligvis ikke:P Haha, ja hadde vært kult med 17. mai barn! Er glad for at du sa det jeg og, så vi kunne bil kjent! Det gjør egentlig ikke noe at Mari vet det, men tror ikke jeg sier noe om pergo og 22pp og sånt. Hun virker så fornuftig som vil være ferdig med studier og sånt før hun før barn, men hvis gubben hennes hadde vært litt mer ivrig, så kan det kanskje hende at hun hadde vært prøver hun og;) Så gøy at dere skal pusse opp hybelen. Hva slags farge har du valgt til veggene? Morro å pusse opp egentlig;) Tror ikke jeg har smakt tiur før jeg. Er det kylling-aktig? Må være gøy å spise noe man har felt selv. Hva skal du i dag da? I går jobbet jeg hele kvelden, og i dag har jeg ikke gjort stort enda. Kjøpt en vin, for jeg skal i bursdag i kveld;) Nå blir det fæst siden mensen dukka opp! Hehe Klæm
monca*84*j12 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2008 Ikke alt kan gå etter planen alltid.. men greit og ha en plan uansett... hehe Jeg trur nok at Mari er ganske klar, det sier hun hvertfall... men gubben er IKKE klar... så derfor er det ikke aktuellt... han han kommet og sagt at han ville ha barn så trur jeg at Mari hadde sagt lets do it.. hehe.... Tiur er ikke kylling nei.. har du spsit noe villt før? er veldig mye villt smak på det... litt stram smak, ikke alle som liker det... I dag har jeg holdt på og pusse opp hybel... så kl.6 dro jeg sammen naboer til harestu vannet og krepset... der holdt vi på til kl 2... var kjempe koslig.. tente bål og grillet, drakk vin og kosa oss masse.... kjempe deilig... fikk faktisk en del kreps også... så i morgen skal vi ha krepse lag... har ikke smakt kreps før jeg, så gleder meg til deg.. er glad i sjø-mat... absolutt verdt og være med på, nå har jeg sesong kort, så kanskje det blir mer ... hehe... Nå er jeg super trøtt... sooooove... hehe... mensen er nesten helt borte nå da... det er bra... håper den er heeelt borte i morgen.. hehe... natta (selv om du sover søtt alt) klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Var kjempesent hjemme i natt jeg, hehe, vi dro på byen skjønner du;) Var veldig gøy egentlig. Deilig å skeie ut litt når man har fått mensen. Får ihvertfall prøve å se noe av det positive ved å få TR:P Uff, stakkars Mari da. Det er jo ikke noe gøy når gubben ikke er klar! Sikkert ikke så kult for henne at vi to prøver da, men får håpe at hun får med gubben snart! Jeg har spist villt ja, synes det er kjempegodt. Så da hadde jeg sikkert likt tiur;) Hørtes ut som du hadde en utrolig koselig kveld i går! Hvordan var det i krepselag? Smakte kreps godt? Så bra at mensen nesten er helt borte! Jeg har hatt TR i to dager jeg, og jeg blør nesten ikke mer:-S Synes jeg blør mindre og mindre for hver gang for tiden, liker ikke det helt. Men satser på at det ikke har noe å si! I morgen begynner jeg på pergo, spennende! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2008 Var rimelig sent hjemme jeg også.. hehe... se på klokkeslettet på forige innlegg... hehe... kvart på tre...=) Ja det er jo mye positivt med tanta også... om man ikke har den så lenge.. hehe Trur Mari forsovet syntes det er greit foreløpig men at hun blir helt klar før gubben er ingen tvil om trur jeg.. hehe... Hun er veldig ivrig på mine vegne..så trur hun kommer til og syntes det er kjempe stas at du og prøver... også er jeg ganske så sikker på at hun kommer til og syntes det er bra at vi har funnet tonen.. Det er jo liksom vi som er i samme livssitusjon... de andre jentene er bare partyparty jenter på byn og sjekke gutter... gøy det og, men har blitt litt lei den greia.. jeg har vært vill student og er ferdig med det! klar for kjerne familien jeg... veldig godt med tiur ja.. hehe hadde det supert i går.. nå har vi spist dem også... var døds godt!!! aldri spist før jeg... absolutt det beste av skalldyr syntes jeg.. og det sier jo litt da.. Jeg trur tanta er borte nå... hurra... de siste dagene har jo bare vært mer spotting også da... Gjør jo ikke noe at tanta blir fort borte for deg da.. så lenge du har el er jo ikke det noe problem=) skal krysse fingrene mine for deg schnuppa... håper virkelig det går bra for deg denne mnd... klæm
monca*84*j12 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2008 by the way.. vet du om det er undervisning fredag 22? står på tid g sted at det starter 22... men det er ikke plottet inn på undervisningsplanen... jeg skjønner ikke helt.... hmmmm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Det virker ikke som at det er undervisning 22. Og uka etter virker det som at det bare er undervisning på mandagen:-S Og det står at PBL er fra 18. men det kan jo ikke stemme det heller? Skjønner ikke så mye av det jeg heller. Vi får sikkert vite det på informasjonsmøtet.. Hehe, ble sent for oss begge i går kveld da;) Morro med noen sene netter innimellom! Det er bra at det virker som hun synes det er greit foreløpig da. Men får håpe at gubben blir litt mer villig når hun blir helt klar! Så koselig at hun er ivrig på dine vegne! Jeg tror også at hun kommer til å synes at det er koselig at vi har funnet tonen. Det virker som at det er dere to som har best kontakt med hverande i den "gjengen". Jeg er så glad for at vi ble kjent siden vi er i samme situasjon. Jeg er også ganske lei av partyparty osv, så det er så supert å bli kjent med noen som mener det samme! Veldig klar for kjernefamilien jeg og;) Håper så innmari at der blir vår tur snart! Kanskje vi triller sammen til våren/sommeren:) Så bra at det var godt! Er desverre allergisk mot skalldyr jeg, men det ser veldig godt ut! Så bra at tanta er borte!! Da har du vel EL om en ukes tid da? Nei det spiller vel ingen rolle om tanta blir fort borte så lenge jeg har EL. Det er vel heller en fordel kanskje;) Krysser fingrene mine for deg og snuppa! Håper det går bra for deg og denne mnd! Hadde vært så koselig om vi kom i maiforumet begge to! Sjekk denne nye graviditetstesten forresten: http://www.billige-tester.no/easycup_1_stk_-p-100.html Klæm
monca*84*j12 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2008 hmmm teite undervisningsplaner.... hmfr må vite i forhold til jobbing.. sukk... Ja det er vel kanskje mari jeg føler har fått best kontakt med... men det er jo fordi vi er i samme situasjon... de andre jentene er jo kjempe trivelige.. men kanskje litt for opptatt av festing liksom... så da.... nå er vel jeg kanskje over gjennomsnittet kjip på det området også,.. Jeg syntes det er så bortkastet penger og gå på byn... da tar jeg heller en fest hjemme... men av og til er det morro da så klart.. =) Ja tenk om vi kan trille vårbarn.. sukk så kjipt og være allergisk... har stort sett ingen allergier jeg... heldigvis... er veldig glad for det=) hmmm den tanta er ikke helt borte likevell... dritt asså.... men det er bare spotting.. så håper det forsvinner snart.. i dag eller i morgen eller noe... er så lei.... arrrrg oi spentstig test... den må man prøve... kjøpe den når det nærmer seg aktuellt og teste=) klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Hehe, ja den testen må jeg og prøve!! Ja teite undervisningsplaner!!! Håper de fikser på det snart da, så du finner ut om du kan jobbe. Jeg foretrekker også en fest hjemme, men alle vennene mine drar ut hele tiden. Så hvis jeg skal få noe sosial omgang så må jeg bare bli med ut:P Men håper at de roer seg litt snart.. Sukk, ja håper at vi får vårbarn! Så heldig du er som ikke er allergisk mot noe. Er allergisk mot ganske mye jeg:( Men det plager meg ikke så mye egentlig, har jo vært sånn hele livet;) Æsj så irriterende at du ikke er helt ferdig med tanta enda, men spotting er ihverfall bedre enn å blø masse. Men håper at det gir seg snart, skjønner at du blir lei! I dag har ikke jeg blødd noe, jeg håper at jeg begynner å blø igjen! Blir bekymra hvis jeg bare skal blø litt i to dager altså! Men satser på at jeg får EL fordet. Har visst litt motsatt problem vi:P Skal du bruke EL-tester denne mnd da? Bruker monitoren jeg nå, har ikke brukt den på et par mnd.. Synes den vitaminkuren til grysom er litt voldsom. Spesielt det med 2 e-vitamintabletter og 2 sinktabletter! Håper ikke det er farlig å få overdose av det:P Klæm
monca*84*j12 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. august 2008 jeg har ikke sosial omgang jeg.. hehe.. nei da... men de jeg er mest sammen med foretrekker hjemmefester.. du/dere får komme til nittedal en gang vet du.. hehe.... ja bedre med spotting en bløing.. men kunne hatt en dag med bløing til så ingen spotting.... hehe... men det går vel over når det er meningen at det skal gå over...trur ikke du trenger og bekymre deg altså.... bare deilig det da og ikke blø noe.. hehe... Jeg trur ikke jeg skal el teste... er ikke sikkert.. trur ikke jeg orker og styre med det... men vurderer temping... bare det at jeg sliter litt med og stå opp 7 for og tempe... hehe.... Du venner deg til og ta så mye vitainer.... men du skal bare ta en sink da... det står to fordi det er en til deg og en til gubben.... see.... trur ikke det er noe farlig med den, er jo en ernærings ekspert som har anbefalt den=) klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Ja, det hadde vært kjempekoselig:) Hehe, ja det er jeg enig i. Bedre med en ekstra dag blødning og ikke noe spotting;) Ja det er deilig å blø lite, håper bare ikke at kroppen min begynner å klusse seg til! Temping er helt genialt! Bare ha termometeret ved siden av senga. Det virker nok litt slitsomt i begynnelsen, men når du venner deg til det kommer du til å gjøre det i halvsøvne:) Synes at det er så morsomt å følge med på tempene, og vite akkurat når jeg hadde EL og sånn. Så er det jo greit å få et forvarsel rett før tanta kommer. Bare en sink ja, hehe, det var bra! Nei det er nok ikke noe farlig med den, jeg er bare litt skeptisk til å ta masse vitaminer:P Jeg håper ihvertfall at det funker for oss! Uff, utrolig hva man gjør for å bli gravid altså Klæm
monca*84*j12 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. august 2008 Får vel prøve temping.. kanskje kjøpe en med to deimaler... hvor var det jeg gjorde det? jeg må jo finne ut om jeg har el i det hele tatt jeg kanskje.. hehe... ja hva man ikke gjør... sukk... tar tabletter i hytt og gevær... men men... nå sutrer ikke sambo over og måtte ta den ene lille sinken heller.. hehe... dakal lille.. må ta den heeele tabletten... dust... (er litt på kranglern i dag ser du.. hehe) men det virker for oss! august here we come.. weeee.. klæm
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 Hei. Sniker meg inn på tråden deres. Har smuglest litt. Dreamer, ser at du har begynt å blø mindre på syklusene dine og at du tar Grysom sin kur. Jeg har også tatt den de siste mnd, og blødd mindre. Nede i to dager, mot ca fem til vanlig. Synes det var litt ekkelt, og er redd den skal klusse til syklusen, så jeg har sluttet på den. Dvs. jeg tar multivitamin, sink og folat, men har droppet wild yamen..... Sorry at jeg sniker meg inn, men så at det var flere enn meg som har den effekten av WY.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. august 2008 #18 Skrevet 12. august 2008 monca*84*ønsker: Synes du burde prøve temping ja:) Du kan kjøpe på babyornot.no. Er veldig greit å finne ut om man har EL ja;) Hahaha, du var på kranglern i går ja:P Men det er virkelig irriterende med disse mannfolka som er så pyser. Ussjameg som må ta en liten tablett, ussjameg som må levere sædprøve!!! Grrrr!!!! Menn og damer er tydeligvis rake motsetninger i denne prøvingen! Ja det SKAL funke for oss!!!! Hva slags planer har du for dagen da? Skal dra på shopping med en venninne straks jeg;) ♡Lykkelig♡ Bare å snike det;) Så merkelig at det har skjedd med deg og. Men jeg har tatt WY før uten at det har skjedd. Det begynte etter første kuren jeg hadde med pergo:-S Men hvis jeg ikke blir gravid denne pp´n, så blir det kanskje ikke WY neste pp...
monca*84*j12 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. august 2008 hei hei... nå er jeg i bærum hos mamma... skal være her en dag eller to og hjelpe mamma og lese til eksamen... ikke veldig morro men kos og besøke mamma også... er jo noen mnd mellom hver gang jeg ser henne... så da... ellers skal jeg ikke noe spess.... ja disse mannfolka ja.... håpløs art... hmfr.... nå har jeg lagt frem sink tabletter til gubben som han må huske og ta hver dag.. ellers blir jeg fly forbannet på han!!! Han kom med den morroheten at han sku kjøpe massse flour tabletter og tvinge i meg hver morgen når han går på jobb... da ble jeg driiiit sur og sa at han var en dritt... jeg ber han ikke ta de pillene for og være jævelig, det er jo for et felles formål.. duuuuuust.. grrrrrrrrrr han får bare sutre, jeg gir meg ikke!!!!! Lykkelig: Jeg håpet wild Jamen sku ha den effekten, men kan ikke si den har hatt det... men men.. den fungerer jo forskjellig fra person til person.... men jeg håper den hjelper, så jeg fortsetter med den!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. august 2008 #20 Skrevet 12. august 2008 Hei hei.. Så snill du er som hjelper moren din med å lese til eksamen da! Er det vanskelig det hun har eksamen i? Hehe, unnskyld at jeg ler, men det er akkurat noe sånt sambo kunne funnet på å si! Er det mulig altså!!!? Skjønner godt at du blir sinna! Skjønner ikke hvorfor mannfolka ikke kan gjøre en liiiten innsats en gang! Hvis de så gjerne vil bli pappar, så hjelper det ikke at det bare er vi som gjør en innsats for det! Grrrr ikke gi deg nei!!!! Tror sambo har blitt slurvete med å ta de i det siste og... Skal faktisk spørre om han har husket å ta akkurat nå;P For jeg har glemt min dose med vitaminer i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå