Gå til innhold

cerazette p-pille\minipille...


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som går på cerazette her?

jeg har gått på cerazette helt siden gutten min ble født for 1,5 år siden,og har vært storfornøyd. Jeg har ikke hatt en mensen,og ingen bivirkninger.

Men plutselig begynte jeg å blø litt for 8 dager,og siden har det vært konstant. Det er ikke mye,men nok til at jeg må gå med truseinnlegg og ikke ha sex...

noen som har det samme erfaringene?

hva kan jeg vente meg?vil det gå over eller vil jeg fortsette og spottblø til jeg slutter på de? vil jeg få vanlig mensen til slutt?

Håper noen har erfaringer de vil dele med meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg så godt på det.. Men jeg går også på cerazette, men jeg fødte for "bare" 7 mnd siden, jeg har heller ikke hatt mensen siden..

Men det skal vel ikke være slik at du skal fortsette å blø i lang tid. Det er nok bare mensen som kommer i gang igjen og trenger tid på å stabilisere seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...