piami Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei! Lenge siden jeg har sett innlegg fra deg nå!! Har ikke turt å spørre før, men ser du har bare to uker igjen!!) Kan skje når som helst:) Familien gleder seg nå tenker jeg:)) LYKKE TIL!!
Piamin Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Halloisen! Ja,har bare 2 uker igjen, det er helt sprøtt! Men jeg gjør alt for å sette i gang her, så jeg satser på at hun kommer i morgen! Hvordan står det til meg deg, da?
piami Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Ikke sats for hardt nå da!!) Her er formen litt opp og ned. Har vært sykmeldt et par uker pga bekkenet, tulla mi på 15 mnd har bestemt seg for ikke å gå og mannen er på sjøen, så kjenner at jeg skulle ønske solen hadde holdt en liten stund til..
Piamin Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Såpass, ja, det er vel til å bli litt sliten av! Jeg er ikke lenger sm, men er i permisjon! Da er det ikke lenge før, altså. Formen er bra, bekkenet har stabilisert seg og det kjenner jeg er helt greit, altså! Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå