Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Ja, jeg er alene og jeg liker og leke meg der nede. (selvsagt når jeg er alene hjemme og ungene er vekk. ) Men syns lukten er helt forferdelig og få vekk fra fingrene. det lukter jo. Lukter ikke unormalt vondt, men er jo fittelukt. Føler at vanlig såpe ikke hjelper og at alle kan lukte det.. hjelp..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Kanskje du har sopp? Da kan det oppstå lukt. Jeg tror jeg har gått med det lenge, men det gikk ikke opp for meg før for noen uker siden at lukta, utfloden og kløen kunne komme av sopp. Etter en 6 dagers kur er alle symptomer borte
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Det er nok ikke sopp, det har jeg hatt før og vet hvordan er..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Det skal da ikke lukte noe særlig? Greit nok med sur, uvaska fittelukt, men sånn ellers mener jeg. Når jeg har fingra meg selv så er det en frisk, urteaktig lukt fra fingrene. Hvis det lukter vondt så kan det være bakteriell vaginose, DET stinker, bokstavelig talt! Enslags råtten fiskeaktig lukt. Sopp lukter yoghurtaktig, på en måte... Du verden, alt hva jeg vet.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Lokte de råtten fesk å gamle ræka? På tide med en avtale hos gynekologen?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Det lukter ikke vondt sånn sett. Men jeg kjenner jo at jeg har vært der, det stinker ikke, men jeg kjenner jo den vanlige lukten. den jeg vil ha vekk. (og jeg er renslig, sånn at ingen skulle misforstå det. hehe)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Tja, du får kjøpe sunlight kjøkkensåpe, den skal visst ta bort alleslags lukter! ;-) Eller dyppe fingrene i bensin, så ingen lukter fittelukt fra fingrene dine, hahahaha...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå