Gå til innhold

Noen som vet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å jobbe i barnehage, og lurer på dette med personvern. Hva har jeg lov til å si om ungene? Skjønner godt at jeg ikke kan si sensitive ting osv, men ang. navn. Jeg har barna mine i barnehagen som jeg selv skal jobbe i.

Diskuterer med søsteren min. Hun mener at jeg ikke har lov til å engang si fornavnet til noen av barna i barnehagen. Det er litt vanskelig synes jeg, etter som disse barna er vennene til mine barn. Skal jeg da sitte ved middagsbordet og sensurere navnene deres når jeg forteller mannen min hva barna våre gjorde i barnehagen og hvem de lekte med?? For eksempel. Noen som vet reglene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får la være å snakke om det ved middagsbordet da, og heller vente til ungene har lagt seg... Hvis det faktisk er så strengt...

Skrevet

Beklager, misforstod innlegget ditt. Men dine egne barn må du da få snakke om!! Ellers kan jeg ikke fatte og begripe hvordan det skal gå med samtalene :P

Skrevet

det er veldig strengt og man skal ikke nevne barna med navn, det er rett det...

hilsen førskolelærer

Skrevet

Men når dine EGNE barn er i den barnehagen du jobber, og mannen din spør deg hvordan det gikk med ungene DERES i dag.. Kan man ikke bruke navn da heller? Hjelpes meg.. taushetsplikt om egne barn overfor faren til ungene.. Hilsen ikke HI.

Skrevet

For ellers ville jeg jo ikke nølt med å bruke navnene til mine barns venner... For eksempel i sammenhengen: Per spilte fotball med Ole idag. Hadde det vært noe som skjedde på fritiden ville det vært greit, men i barnehagen måtte jeg sagt Per spilte fotball med xxx i dag...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...