Gå til innhold

Hvordan ble dere fridd til, eller hvordan fridde dere til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

=) tenkte gi han noen tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen fridde til meg i dusjen hehe.

Skrevet

Haha, i dusjen faktisk:)

Vi skulle feire nyttårsaften bare vi to, mini lå og sov søtt i senga si og gikk glipp av moroa.

Etter en deilig treretters og litt vin, sto vi i vinduet for å se på rakettene og da klokka ble tolv, skålte vi i sjampis og ble bare stående og se. Så setter han seg ned og jeg tenkte; " ser du rakettene dårlig eller?"

Hadde ikke en fjerneste ide om at han skulle dra fram en ring og si: " vil du gjøre meg til verdens lykkeligste mann og bli min kone?"

SMEEELT!

Ble helt satt ut jeg, hehe.

Skrevet

jeg å, bare av å lese det :)

Skrevet

Jeg fridde. Vi hadde snakket om at vi skulle det med tanke på at vi skulle ha en liten en og hadde jo vært sammen i 5 år. Men jeg hadde ikke tid til å vente til han gjorde det. Så jeg dro og kjøpte ringer. Han skulle avgårde på bremsing av bilen sin tidlig morgen etter(Bil dilla og jobber med å style sports biler osv) Så jeg la et kort på dashbordet i bilen og tok å satte ringen hans på bil knippet. I kortet stor det: Lykke til med bremsingen i dag kjære, vet den betyr mye for det. betyr jeg like mye så ring meg:) Han skjønte hintet men ringte ikke men kom inn med tårer i øynene, tok meg på magen og sa ja jeg vil:) Han hadde også tatt på ringen på vei inn. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...