kimin Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 kjøpte det i dag å det hjelper som bare det....klarete til og med å vaske gulva...og kjenner ikke dei fele luktene med brekninger heller så godt...så dette skal sitte på du har det rundt begge handledda så klemme ei lita kule på et akupunktur punkt mot kvalme...du får kjøpt det i helsekostbutikker... anbefales....
komplett familie Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 da vet jeg hvor jeg skal gå i lunsjen i morgen.... Eneste negative er at jeg ikke har fortalt det på jobb enda!!! hihihi - kan jo ikke holde det hemmelig for alltid heller....
syddihodet Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Takk for tips!!! Det eneste dumme er at jeg bor 2 timers busstur unna nærmeste helsekostbutikk Du vet ikke om apotekene selger slikt og ?
komplett familie Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 jeg ville ha sjekket om du kan kjøpe det via internet...
kimin Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 du kan kjøpe det på internett,skriv sea band så kommer du inn på den siden,der selger dem det.... skriv om deres erfaringer etter dere har prøvdt det....?
syddihodet Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Ja, det kan jeg sjekke ut (så langt tenkte jeg ikke selv *flaut* ). Takk for tipset
Gjest Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Så flott at flere har funnet ut om sea band! Men at det hjelper er helt sikkert- jeg klarer jo å få i meg mat. Jeg måtte bruke dem hele døgnet i siste svangerskap(tom uke 10), og tok dem bare av den tiden det tok å dusje, og da var det rett på sofaen etterpå fordi kvalmen holdt på å ta overhånd. Jeg kjøpte mine på apotek,men det er mulig de har dem på helsekost også.
har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Apotekene selger de. Å mange har de på tilbud nå faktisk.. Jeg kjøpte mine der, men ikke hatt behov for å bruke de ennå..
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Hei. Jeg og har kjøpt de, men er ikke like fornøyd her:( Fortsatt veldig kvalm.Men tørr ikke å ta de av heller!!! Jeg kjøpte mine på apoteket nå på tilbud til 103kr
Gjest Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 jeg har kjøpt mine på apoteket også, og de hjelper så jeg klarer å holde på litt mat, er fortsatt veldig kvalm, men det føles litt bedre faktisk, fra å kaste opp alt til å kaste opp bare ett par ganger om dagen, og det er deilig!
Linn...*Førstegangs* Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Jeg synes de er litt ustabile. Noen ganger hjelper de, men ikke hver dag. I går var jeg virkelig dårlig og brakk meg og spøy i mange timer, mens jeg hadde båndene på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå