Holly❄️ Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Og f.eks knuse knekkebrød og strø d utover i senga..? Og legge folie over doet, slik at det skjer et uhell? Osv, osv? Hørte om det i et bryllup som var nå.. hvor forloverene gjorde masse rart på bryllupssuiten.. Hadde noen gjort noe slikt mot meg, daaaaa hadde jeg blitt sint da ja!!! Aldri hørt om dette før jeg da..
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 vet det var populært i mamma og pappas generasjon.. men aldri hørt om noen på min egen alder som har opplevd sånt... jeg sa klart ifra at det ikke var aktuelt hos oss... forloverne tulla litt med oss...
VirreVirre Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Det er nok vanlig.. Men vet ikke om det er forloverne som gjør det alltid. Noen hadde gjort det til oss. Folie over doen, og gjort litt ting som viste at det hadde vært noen der. Men det var helt harmløst. De visste nok hvor sint og lei meg jeg hadde blitt hvis de hadde gjort noe skikkelig ekkelt.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Har hørt om slikt, men tror heldigvis ikke det er vanlig. Jeg ser ikke vitsen med å ødelegge bryllupsnatta til noen, ser ikke humoren i det! Jeg hadde blitt kjempesint og skuffa om noen hadde gjort sånt mot meg!
♥2 små gull♥ Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ja, har hørt om det ja. Er vist mannens forlover og venner som finner på sånne sprell, men da bør de være rimelig sikre på at brudeparet har veldig god humor og syntes sånn er morsomt etter en lang og slitsom bryllupsdag. Jeg hadde IKKE syntes det var morsomt! Jentas forlover har en litt hyggeligere tradisjon som nok blir mer verdsatt. Er noen forlovere som setter en kurv med div saker opp på rommet til brudeparet med litt sjokolade og brus og snacks som er godt å ha på slutten av kvelden, og kanskje en kald champis
brooklyn Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 ikke vanlig i vår vennekrets ihvertfall..synes jeg ser det, komme hjem og finne sengen full av dritt. Hadde blitt månelyst. Ikke en kjeft som hadde ville gjort det mot meg. Ble nesten helt sur nå...
Gjest Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Det har aldri blitt praktisert i min omgangskrets. Jeg synes det er en utrolig latterlig "tradisjon". Det er simpelt og potensielt ødelegge bryllupsnatten for folk. Hadde noen gjort noe sånt mot meg hadde de vært persona non grata en stund fremover.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Hørte om mange som gjorde sånt da tanten min (og den generasjonen) giftet seg. Tanten og onkelen min hadde fått møbler limt opp i taket og ballonger fra gulv til tak på soverommet feks. Selv har jeg sittet "husvakt" for noen som giftet seg for å unngå sånne sprell )
Næsningsfrua Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Ikke uvanlig ihvertfall. Vi kom hjem til et hus surra inn med rundballeplast, alle uteplantene sto i dusjen/på badet, og senga full av ris. Men det var mannens skyld, naive han hadde lånt ut nøkkel til noen onkler og tanter som lå i campingvogn. De måtte jo låne badet, må vite... Så da visste jeg at det ble noe spik, men jeg tok det med godt humør!
Trulte76 Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 husker i et bryllup jeg var i. ei venninne av meg. Hun ville ikke si hvor de skulle ligge hen den natta, i fare for noen skulle finne på noe tull Et annet brydepar jeg var i bryllup til, der hadde de hatt fest i boligen deres etter festen. Og da hadde de montert senga deres og fryst ned alt bestikke. Så er visst vanlig enda å finne på noe tull med brudeparet. Noe jeg synes er unødvendig.
petite fleur Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Husker da naboene våre giftet seg da jeg var liten, da ble hele huset deres pakket inn i gråpapir og de hadde strødd risengryn OVERALT inni huset. De fant risengryn i flere år etterpå. Jeg hadde helt klart blitt kokforbanna, ikke min type humor :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Hehe... Helt vanlig der jeg kommer fra ihvertfall! hehe.... Da mamma og pappa gifta seg så: skrudde de ut alle pærene i huset, la bestikket nedi en 10-liters bøtte vann og satte det nedi frysern, klipte av busta på alle tannbørstene, la alle madrassene bak garasjen, la alle klær i hele huset uti yttergangen!
Blue Lady Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Har jeg aldri hørt om en gang. Blir rimelig SUR om noen gjør det med oss, har ikke den typen humor, og hvertfall ikke på bryllupsnatten
Scorpiogi Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Vi skulle ligge i lavvo i skogkanten ved huset vårt(bryllupet i hagen) og når vi skulle gå å legge oss stakk moren min til meg en pitteliten saks "du skjønner hva du skal bruke den til, ikke si at jeg ga deg den!.." Og i lavvoen hadde noen tjoret fast et 10 meter lang sei-garn rundt inni hele lavvoen, så det var ikke mulig og komme inn.. hehe... mannen lo da jeg satt halvnaken med liten saks og klipte løs faenskapet.. han kledde jo av seg før han hoppet inn i teltet og ble derfor sittende og se på naken. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå