lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 neste gang jeg skal på jobb igjen. Har bare 3 ukers ferie, men gikk av i dag, og skal på neste gang torsdags ettermiddag om 4 uker. Herlig... Nå skal vi på ferie. Skal først feire 8 års dag i morgen, så kjører vi på lørdag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Mest på sørlandet(arendal og Kristiansand), litt på østlandet(lørenskog) Blir deilig med forhåpentligvis litt mer varme enn her i kalde nord.
NoDoubt Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Hørtes deilig ut:-) Håper dere får masse godt vær:-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Det håper jeg og;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Ja deilig med ferie, og alltid deilig når en får litt sånn ekstra ferie pga går av så lenge før helg og fri litt etter. Håper dere får en storveis ferie!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå