Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Til alle dere her som er bedre en alle andre. Hva hadde du gjort vis du av for eksempel sykdom ble overvektig? Eller din aller bestevenninne? Hva hadde du gjort om du hadde vært utro? Eller banket mannen din? Eller vis mora\faren eller barnet din\ditt ble sammen med en farget mann\dame? Bare nysgjerrig.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Personlig har jeg aldri hatt problemer med å møte motgang og vanskeligheter, og har stor toleranse overfor folk som ikke er som andre. Men akkurat det med utroskap kan jeg love at jeg ikke dumper borti. Jeg har mine standard følelser rundt svik. Utroskap er løgn innpakket i begjær for en annen, som i øyeblikket ligner rosa silke. Men i virkeligheten er brukt avispapir brukt til å pakke inn fiskeslo, blod og innvoller.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 "Hva hadde du gjort om du hadde vært utro? Eller banket mannen din? " Dette er da ikke ting som bare plutselig skjer. Dette bestemmer man da selv om man vil gjøre eller ikke. Og da lar man selvfølgelig være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå