Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tada... det ble grønt :-) i alle fall mycket grønnskjær og en begrederlig farve. jaja... da er jeg damen med grønt hår. heldigvis har jeg sko som macher - litt værre med hva som skal være midt mellom øverst og nederst :-D (den nakne damen med grønt hår og grønne sko?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahahahahahahahahahahahahaha

Skrevet

I disse dager finnes heldigvis avfarging...:-)

Skrevet

ja, men jeg gidder ikke :-)) jeg tror jeg skal gå inn i min ehh... grønne og underlige periode :-D

Skrevet

Da synes jeg du skal gå inn i din alternative periode med stolthet.

Du har jo, som du sier, matchende sko. Kanskje du starter en helt ny trend, rett og slett...

Skrevet

hehe... det viser seg at jeg sannelig har matchende veske også :-))) så da tror jeg at jeg klasker på noe sminke og bare føler meg vell :-D

Skrevet

Fantastisk:o)

Du blir nok et syn for guder..

Da gjenstår det bare sånne grønne plastøredobber og så er det i boks..

Skrevet

Jeg kikka på skoene dine igår,- de var fine,- Kan vi få se håret idag???

Egentlig så skremmer du meg, for jeg skal farge håret i morgen og jeg har ikke sko som passer til grønt, så hvis det er den nye trenden så vet jeg ikke om jeg tørr likevel. :-)))

Skrevet

du er sikkert mye, mye flinkere å velge hårfarve enn jeg er. jeg skulle ha en slik mørk blond naturlig (komunefarvet, kjedelig) hårfarve. hadde jeg tenkt litt - så vet jeg jo at slike naturlige hårfarver ikke passer så greit når man fra før har kamelonfarvet hår :-D

så jeg tror det går greit med deg! jeg låner også gjerne bort sko - om du føler du vil matche noe :-))

Skrevet

Jeg skal ha en vakker, blank, naturlig mørk blond...... men mitt er kommunefarvet ispedd grått fra før, så da går det vel bra da :-)

Skrevet

Du blir garantert helt nydelig :-) Og jeg tror alt kommer å matche deg! deilig når en har valgfrihet og slipper å sjatere alt i grønt, gitt :-D

Skrevet

Så lenge man kan matche håret med kule sko...er det jo ikke noe problem... ;) Jeg synes å ha hørt at grønt er høstens farge... *knis*

Etter å ha lest innlegget ditt oppdaget jeg at min manke også trenger en oppfriskning...men jeg er ikke like modig som deg, så jeg overlater det til dem som hevder å kunne det...

Skrevet

Ha ha ha ha , nå fikk jeg meg en god latter her jeg sitter:o)

Hva ble antrekket mellom sko, veske og make-up? No grått som matcher den nye hårfargen? Eller en fin rødfarge?

Skrevet

Alt kler den smukke vet du. Du er sikkert nydelig med grønnskjær i hårert. Dessuten kommer alle bare til å se på de kule skoene dine, så det er sikkert ingen som legger merke til håret ;-)

Skrevet

Grønt er kult :)

Du kan jo bare si du er inspirert av talent Erlend ;)

Han har mye grønt i håret sitt har jeg sett..

Skrevet

He he, sikkert fint med grønt!! Passer til alt, vettu :) Hvis du er skikkelig misfornøyd, er det jo bare å kjøre en Sinhead O'Connor....

Skrevet

hehe :-) for å ikke gjøre det pinlig for eldstemann -> som er hele 9 år, så har jeg funnet frem en stabel jeans og noen hvite lin bluser :-) det matcher grønt hår, grønne sko, digre grønne plastik dobber og grønn veske :-) synes egentlig grønt ikke var så ille, jeg da :-D

men fire forskjellige menneske har gjort meg oppmerksom på at: gud, har du sett at håret ditt er grønt.... :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...