iznogood Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 og tada... det ble grønt :-) i alle fall mycket grønnskjær og en begrederlig farve. jaja... da er jeg damen med grønt hår. heldigvis har jeg sko som macher - litt værre med hva som skal være midt mellom øverst og nederst :-D (den nakne damen med grønt hår og grønne sko?)
Mariamin Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 I disse dager finnes heldigvis avfarging...:-)
iznogood Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 ja, men jeg gidder ikke :-)) jeg tror jeg skal gå inn i min ehh... grønne og underlige periode :-D
Mariamin Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Da synes jeg du skal gå inn i din alternative periode med stolthet. Du har jo, som du sier, matchende sko. Kanskje du starter en helt ny trend, rett og slett...
iznogood Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 hehe... det viser seg at jeg sannelig har matchende veske også :-))) så da tror jeg at jeg klasker på noe sminke og bare føler meg vell :-D
Mariamin Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Fantastisk:o) Du blir nok et syn for guder.. Da gjenstår det bare sånne grønne plastøredobber og så er det i boks..
frøydis m/ 4 Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Jeg kikka på skoene dine igår,- de var fine,- Kan vi få se håret idag??? Egentlig så skremmer du meg, for jeg skal farge håret i morgen og jeg har ikke sko som passer til grønt, så hvis det er den nye trenden så vet jeg ikke om jeg tørr likevel. :-)))
iznogood Skrevet 7. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2008 du er sikkert mye, mye flinkere å velge hårfarve enn jeg er. jeg skulle ha en slik mørk blond naturlig (komunefarvet, kjedelig) hårfarve. hadde jeg tenkt litt - så vet jeg jo at slike naturlige hårfarver ikke passer så greit når man fra før har kamelonfarvet hår :-D så jeg tror det går greit med deg! jeg låner også gjerne bort sko - om du føler du vil matche noe :-))
frøydis m/ 4 Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Jeg skal ha en vakker, blank, naturlig mørk blond...... men mitt er kommunefarvet ispedd grått fra før, så da går det vel bra da :-)
iznogood Skrevet 7. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2008 Du blir garantert helt nydelig :-) Og jeg tror alt kommer å matche deg! deilig når en har valgfrihet og slipper å sjatere alt i grønt, gitt :-D
phantomet Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Så lenge man kan matche håret med kule sko...er det jo ikke noe problem... Jeg synes å ha hørt at grønt er høstens farge... *knis* Etter å ha lest innlegget ditt oppdaget jeg at min manke også trenger en oppfriskning...men jeg er ikke like modig som deg, så jeg overlater det til dem som hevder å kunne det...
Trollmora Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Ha ha ha ha , nå fikk jeg meg en god latter her jeg sitter:o) Hva ble antrekket mellom sko, veske og make-up? No grått som matcher den nye hårfargen? Eller en fin rødfarge?
Maud Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Alt kler den smukke vet du. Du er sikkert nydelig med grønnskjær i hårert. Dessuten kommer alle bare til å se på de kule skoene dine, så det er sikkert ingen som legger merke til håret ;-)
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #15 Skrevet 8. august 2008 Grønt er kult Du kan jo bare si du er inspirert av talent Erlend Han har mye grønt i håret sitt har jeg sett..
Karomamma Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 He he, sikkert fint med grønt!! Passer til alt, vettu Hvis du er skikkelig misfornøyd, er det jo bare å kjøre en Sinhead O'Connor....
iznogood Skrevet 8. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. august 2008 hehe :-) for å ikke gjøre det pinlig for eldstemann -> som er hele 9 år, så har jeg funnet frem en stabel jeans og noen hvite lin bluser :-) det matcher grønt hår, grønne sko, digre grønne plastik dobber og grønn veske :-) synes egentlig grønt ikke var så ille, jeg da :-D men fire forskjellige menneske har gjort meg oppmerksom på at: gud, har du sett at håret ditt er grønt.... :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå