Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg er helt på vidda når det gjelder hva som passer til beige/bronsjefarget sofagruppe. Forslag mottas med stor takk.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg ville heller hatt hvitt tror jeg. Men det er jo min smak da.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Trodde hvitt og beige var skikkelig clash, jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Hva med brune gardiner? Brunt og beige er jo fint. Men kommer jo an på hvilken farge veggene har da
McRabarbragrøt Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg synes beige og blått er kjempefint sammen! Men jeg har det omvendt - blå sofa, beige teppe og gardiner. Stilig!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Syntes det høres veldig "tungt" ut... ville gått for noe i beige/brun toner... alt fra offwhite til brun, innenfor den skalaen.
McRabarbragrøt Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Kommer knansskje litt an på årstiden? Jeg skifter ofte til tynnere, hvite gardiner om sommeren. Men nå er det jo allerede august...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå