Gå til innhold

Hva er tingen med dr.Yppert og Angelica?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge er ufyselige mennesker, så de har vel funnet hverandre i elendigheten sin da?

Skrevet

Begge er fantastiske mennesker og jeg er glad jeg kjenner dem ;o))

Skrevet

Ja, for det oser fantastiske mennesker lang vei av begge to. Skinner sååå godt igjennom.

Skrevet

Under hvilken standard er de fantastiske mennesker, når de holder på som de gjør her inne? Er de fantastisk ufyselige da, og er det slike mennesker du omgir deg med? I så fall synes jeg at dere kan plage hverandre og la andre være i fred!

Skrevet

Daaaaaah, for dib og og den virkelige verlden er jo detsamme??

Det kan jo hende disse menneskene er fantastiske irl. Dessuten synes jeg ikke de holder på verre en mange anonyme andre fjols på dib da.

Skrevet

Nå er dryppert og angelica anonyme for meg også, siden jeg ikke kjenner dem. Det er ett fett om det står dryppert, påskelilje,angelica eller anonym under innleggene. Kjenner ingen av dem. Heldigvis. Verre fordommer hos et menneske som dryppert har, skal du lete lenge etter.

Skrevet

Og du er 100% sikker på at du kjenner hans fordommer?

Skrevet

Herregud hva folk skal bry seg med! Har du ikke andre ting å grubble over??

Skrevet

Cat.68, hvis han ikke står for det han skriver her, er han bare en lystløgner. Og det er jo så mye bedre.

;-)

Skrevet

At enkelte her inne har et så vanvittig dårlig sexliv at de sitter å onanerer i takt med skrivingen sin på dib gjør faktisk dere patetiske=)

Så mens dere sitter å spiser negler til frokost i håp om å få svar på dritt tråder og annen syting så sitter jeg her med god Yppert smak i munn og fjerner hudrester fra neglene mine, samt aloevera gel på brannskadene mine han har en tendens å lage på meg=)

Så mens jeg sitter å jobber opp vesketap etter de siste dagene så får dere sitte der med tilfredstillelsen over at det er *den tingen* mellom Yppert og Angelica=)

Fehoder!!=)

Skrevet

hahahaha, og det skal komme fra en anonym. Vettu jeg trur sikkert over halvparten her inne lyver så det renner av de.

Skrevet

Ahhhhhhhhhh:-) de skulle bare visst!!

Skrevet

de er samme person, det er da noe alle vet

Skrevet

Mer PR kåt fyr skal du lete lenge etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...