Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Begge er ufyselige mennesker, så de har vel funnet hverandre i elendigheten sin da?
Cat.68 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Begge er fantastiske mennesker og jeg er glad jeg kjenner dem ;o))
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ja, for det oser fantastiske mennesker lang vei av begge to. Skinner sååå godt igjennom.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Under hvilken standard er de fantastiske mennesker, når de holder på som de gjør her inne? Er de fantastisk ufyselige da, og er det slike mennesker du omgir deg med? I så fall synes jeg at dere kan plage hverandre og la andre være i fred!
Cat.68 Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Daaaaaah, for dib og og den virkelige verlden er jo detsamme?? Det kan jo hende disse menneskene er fantastiske irl. Dessuten synes jeg ikke de holder på verre en mange anonyme andre fjols på dib da.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Nå er dryppert og angelica anonyme for meg også, siden jeg ikke kjenner dem. Det er ett fett om det står dryppert, påskelilje,angelica eller anonym under innleggene. Kjenner ingen av dem. Heldigvis. Verre fordommer hos et menneske som dryppert har, skal du lete lenge etter.
Cat.68 Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Og du er 100% sikker på at du kjenner hans fordommer?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Herregud hva folk skal bry seg med! Har du ikke andre ting å grubble over??
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Cat.68, hvis han ikke står for det han skriver her, er han bare en lystløgner. Og det er jo så mye bedre. ;-)
Gjest Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 At enkelte her inne har et så vanvittig dårlig sexliv at de sitter å onanerer i takt med skrivingen sin på dib gjør faktisk dere patetiske=) Så mens dere sitter å spiser negler til frokost i håp om å få svar på dritt tråder og annen syting så sitter jeg her med god Yppert smak i munn og fjerner hudrester fra neglene mine, samt aloevera gel på brannskadene mine han har en tendens å lage på meg=) Så mens jeg sitter å jobber opp vesketap etter de siste dagene så får dere sitte der med tilfredstillelsen over at det er *den tingen* mellom Yppert og Angelica=) Fehoder!!=)
Cat.68 Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 hahahaha, og det skal komme fra en anonym. Vettu jeg trur sikkert over halvparten her inne lyver så det renner av de.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 Ahhhhhhhhhh:-) de skulle bare visst!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 de er samme person, det er da noe alle vet
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #17 Skrevet 7. august 2008 Mer PR kåt fyr skal du lete lenge etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå