Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så morsomt:D

Min kar våkner noen timer etter jeg har stådd opp, å da kjenner jeg han ca. hver halvtime helt til jeg går å legger meg! Da legger han seg også, flytter litt på rompa si, å rigger seg godt til, så er det helt stille hele natta.

Kommer til å savne disse bevegelsene etter han er kommet ut=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille kvikkner veldig til når jeg legger meg, da er det full romstering i 30-45 min. Sliter litt med å sovne da :) Også våkner h¤n når vekkerklokka til pappaen ringer, og på`n igjen... he he. Men veldig koselig da å kjenne bevegelsene!

Skrevet

Min er våken om natta han...

Men ejg vekker han hver morgen for å kjenne at han er der liksom.

Kjenner han ikke hver halvtime, men ofte og mye. Han hikker gjerne leeenge av gangen, særlig når jeg spiser. Jeg er skikkelig dårlig på å spise frokost, min forkost er andres lunsj. Så rundt da han våkner tenker jeg.

Skrevet

Jenta i magen min våkner før meg om morgenen, det er vel hun som vekker meg :-) Dersom hun "forsover seg", er det første jeg gjør å stryke meg litt på magen, evt bare holde begge hendene min på magen, så våkner hun. Og da har vi det gående.. Hun har en stille periode fra 10 til ca 1130, da er det lunsj tid, og det er jo verdt å få med seg. Etter det er det full aktivitet fram til 17-18 tiden (ikke alltid det er like mye aktivitet), da er det rolig noen timer, før starter opp for fullt med kveldstrimmen i 20 tiden. Liten hvilepause før jeg skal sove, men like etter jeg har lagt meg er det voldsomt med aktivitet igjen, hun holder på en god stund før hun tar natta. Sånn går dagene, jeg kommer også til å savne sparkene hennes når hun er født, har vendt meg til å ha henne der nå. Og det er den beste følelsen når hun sparker/beveger seg.

Skrevet

å ja, den beste følelsen er når den lille sparker/beveger seg! Det er så koselig :)) Elsker å kjenne lillegutt.

Om morgenen pleier jeg å ligge en stund å småvåkne før jeg står opp og da kjenner jeg han ganske fort :) Bare sånne små-dytt da, også tar det seg skikkelig opp når jeg spiser frokost. Og da er han der resten av dagen med gjevne mellomrom :) Rundt ettermiddagstid og tidlig kveld er det stortsett litt roligere, før han tar seg opp igjen helt på kvelden og en stund etter at jeg har lagt meg :)

Skrevet

Vesla vår våkner når jeg våkner. Jeg rekker som regel bare å åpne øynene og strekke meg litt, så våkner hun - snur seg litt og gjør noen bevegelser, før hun sovner igjen. Hun sover mye...akkurat som mammaen sin ;o) Det ser ut som hun ligger tversover hver natt, for jeg får et fint magebelte rundt hele og hode eller rompa står rett opp, litt til høyre for navlen min. Gleder meg til hun kommer ut og kan ligge oppå magen min istedenfor inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...