Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg synes det er fint..men siden tanten min i amerika hadde en hund som hett Sebastian så lurer jeg på om dette navnet er ofte brukt som dyrenavn??? Jeg sliter slik med guttenavn..hvis baby i magen er en gutt da:)
Mamsen87 :) Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Tenker ikke på dyr når jeg hører det navnet nei! Syns det er et fint navn! Hadde vi ikke hatt to lange etternavn begge to så hadde nok dette vært et alternativ til han i magen min
Joikaboll@ Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Fint navn selvfølgelig, eldstegutten min heter Sebastian, blir 11 år ;o)
BettyBoob Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Sønnen min heter det, så jeg elsker jo selvsagt det navnet er ikke et hundenavn nei, hehe!! aldri hørt om noen som har brukt det navnet på et dyr jeg da men...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 mortilseb.. kansje ikke i Norge, men i USA er det ganske vanlig hundenavn tydeligvis..men vet jo at det er ett veldig popis guttenavn i norge da
Gjest Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Nydelig og tøft :-) Passer godt til Christina!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Ja det passer vel egentlig til Christina:) Skal høre med samboer hva han sier om navnet..hehe
prebs Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Jeg synes Sebastian er et veldig koselig navn : ) (Bare synd det er så poppis...)
BettyBoob Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 popis, kanskje - men ingen andre jeg kjenner har barn som heter det, heller ingen i bhg hans - som er ganske stor... pappan til seb er australsk, så det er tydeligvis ikke et vanlig hundenavn der iallfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå