Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hun måtte jo stikke etter at det ble avslørt hvilke to nick hun opererte med.. Nå er hun i gang igjen.. Må du bli voksen, lille venn...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Skjønner ikke at hun gidder.. skikkelig pissatrengte forsøk fra henne hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hun opererte under nocket sure fitte og lano og adrian, og ble avslørt etter å ha svart seg selv og mye annet barnslig tull.. Nå er hun i gang igjen,.. Patetisk forsøk på å provosere. Hun er ei lita jente med samboer og barn som sikkert kjeder seg litt for mye..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Prinsessa av hor....hvem var hun før? Hvilket nick bruker hun/brukte hun?
Bare™ Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 En sur fitte kjendis? Kristin halvorsen?? ALderen er ikke så hakkande gæli'?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Ser hun kjeder seg en lørdags ettermiddag nå også.. Vask litt klær eller tørk støv istedet.. Mer nyttig det..
prinsessa av HOR Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 eh, hæ??? Nei jeg er ikke sure fitte;) sorry å måtte skuffe dere alltså. faktisk så har jeg bare et nick her inne også å det er: prinsessa av hor!!! merkelig at dere ikke har noe annet å gjøre da!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Ler av deg..l Og det sier du??????? Jeg vet det er deg.. Datoene passer, og skrive måten og alt..
prinsessa av HOR Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Da kan jo du trøste deg med at jeg ler av dere også:=) Men NEI jeg er ikke den jævla fitta!!! Så du må nok begynne å anklage noen andre;) Gå og tørk litt støv du heller lille venn!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Hva er egentligt vitsen med å anklage andre brukere for alt mulig egentlig? Det vil vel egentlig si at dere har like mye fritid som denne prinsessa!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #14 Skrevet 9. august 2008 So what?? Jeg driter da i om hun har flere nick eller ikke.. det teite er dere som gidder å lage en helt ny tråd om henne. Jævla mistenksomme kjærringer.. og dere lurer på om HUN ikke har noe bedre å ta seg til? patetiske selvmotsigere:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå