Gå til innhold

Eggløsningssmerter og blødning...noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt veldig sterke eggløsningssmerter i dag, og i tillegg blødde jeg litt i går. Flere som har opplevd dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at man KAN blø litt under el....Da er du mest fruktbar i tillegg:)

Skrevet

Oi oi...begynte å blø etter sex i går, så da får vi satse på at det virkelig var riktig tidspunkt:-)

Skrevet

Jeg vet ikke hundre prosent hvor mye man blør under el. Tror det er forskjellig...Men vet med meg selv at jeg kan ha litt lyserosa utflod når jeg har selve el-dagen.

Men la oss håpe dette klaffet for dere nå:)

Prøvd lenge?

Skrevet

Nei egentlig ikke. Har ikke brukt prevensjon siden snuppa ble født (1 år siden), men har vel begynt å tenke på å prøve å bli gravid først nå i sommer egentlig. Tok laaaaaaaang tid å bli gravid forrige gang, så regner med at det tar nok litt tid denne gang også...

Dere da? Prøvd lenge?

Skrevet

Da HAR jeg sett deg på BIM da :) Var noe kjent med nicket ditt, om jeg ikke blander...

Men samme som meg det da.:) Tok 15 mnr å bli gravid sist. Sønnen vår er 19 mndt nå. Ikke brukt noe piller i mellomtiden jeg heller. Orket ikke de hormonene som sist gjorde at det tok så lang tid. Håper det ikke tar så lang tid denne gangen. Egentlig ikke startet helt ennå, men kondomene blir lagt på hylla nå, hihi.....

Skrevet

Nåja, du har nok sett meg på BIM da:-) Syntes jeg kjente igjen nicket ditt jeg og skjønner du:-) Vi prøvde i over 2 år sist....det var helt grusomt egentlig!!! Hehe... Ville heller ikke starte med piller etter fødsel, jeg var jo helt i ubalanse sist jeg sluttet med de! Satser på at det ikke tar like lang tid denne gangen da, men føler at jeg er litt mer avslappet denne gangen. Har jo fått ei nydelig snuppe:-) Men vi får se. Ingen tvil om at jeg har hatt eggløsning nå i alle fall, så det som skjer skjer:-)

Skrevet

Ja, jeg byttet ncket istad, hehe... Så øverste innlegget her er også fra meg:)

Håper det ikke tar så veldi glang tid her heller...

Men først får jeg vel kjøpe en boks med folat, hhihi...DEN stria igjen:)

Men kos og spennende da..... Vi stresser ikke vi heller... Skjer det så skjer det...

Er som du sier.. Litt mer avslappet over det som skal skje..Selv om de første ukene er litt nervepirrende, om noe skujlle skje.... Men la oss håpe det går som forrige gang:) Helt fantastisk!:)

Når er terminen om det har klaffet nå da?

Skrevet

Da blir termin 1.mai...hoho. Folat ja... må jeg å kjøpe meg. Moro å regne ut når evt termin er osv....kjenner igjen spenningen fra sist vi satte igang prøvingen. Vi får satse på at vi begge har gjort unna vår tid som ventende prøvere og at vi får spirer med en gang nå! :-) Når har du ikm/el???

Skrevet

skal vi se.....Hvordan var dette igjen da? hehe..

Terminen her på DIB er 17 mai.... På babyverden er det 16 mai.....Så mai-måned er jo fin da :) Første mensdag i dag.... Så da er el ca 21 august. ikm......4 sept, stemmer det?.... TROR sånn ca at det er 28 dager... Hvor var det man kunne se datoer for forventet mens osv? .....

Skrevet

Jeg er litt usikker jeg, men siden min mens er som ei klokke vet jeg det uansett:-) Hehe!!!! Pernille.info eller noe var vel en bra side om jeg ikke husker feil! :-) Mai er bår måned da, satser på det! :-)

Skrevet

VÅR måned skulle det selvfølgelig stå!...

Skrevet

var ikke noe sånn kalkulator på den siden...... Ikke som jeg fant iallefall... Men skal kikke litt:)

Ja, kansje det er vår mnd:) Vært morro...

Litt skremmende og...på en måte...på en god måte.....hihi.....

Spent på hvordan sønnen vår vil ta det :) Sjalusi og sånt....... Men det kan jo gå kjempefint og da... Spennende som bare det....:)

Masse lykke til iallefall.... Skal kikke etter deg her:)

Skrevet

Ja blir rart med 2 og ikke 1....1 er som 2 og 2 er som 10...er det ikke det man sier:-) Vi ses her inne! Lykke til!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvordang går det med deg Lykkelig29?:)=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...