nr2-imagen:) Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg skal begynne på jobb på mandag etter en 3 ukers lang ferie.. Har merket stor forskjell i ferien, at kroppen blir fortere sliten og jeg får fort vondt i føttene. (står hele tiden på jobb)..... Skal jobbe 4 uker til jeg går ut i permisjon.. Kjenner jeg egentlig ikke har lyst til å jobbe de 4 ukene... Men har vel ikke noe valg.. Synes ikke jeg har noen god grunn til å sykmelde meg heller.. Andre som føler det slik?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 jeg hadde en plan om å jobbe fram til permisjonstart,8 uker.. men kjennte nå etter ferien at dette bel svært vansklig:S så jeg sykemelder meh nokk i fra mandag av,grunnet vondt i bekkenet:/
ChellBell - har født! Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Regner med at jeg skal jobbe frem til permisjon. Er egentlig veldig glad for det.. jeg blir helt stresset av å ikke jobbe... får dårlig samvittighet for at jeg i det hele tatt er gravid :/
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jeg skal ikke jobbe, men begynner på skolen den 18. Jeg har litt blanda følelser, gleder meg litt på en måte, men jeg ser det blir veldig stressende og slitsomt for meg også. Det som er fint er jo at tida vil gå fortere enn om jeg bare sitter hjemme
tinemor82 Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg har det likt... Har 4 uker å jobbe fram til permisjonsstart, og starter i ny jobb, så tror jeg MÅ jobbe 4 uker for at nav skal ta utgangspunkt i denne stillingen når de beregner foreldrepenger. Men huff... hvordan skal jeg klare det!? Gruer meg egentlig til starten til mandag jeg...
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Ja det har eg tenkt til så lenge eg føler meg i nåkenlunde form..... ingen grun til å klage foreløpig... kjenner jo meir og meir at eg ikkje er aleine på jobb lenger, men er jo for det meste festlig....hehe! er i veke 35 no så ser liksom enden av tunellen ;o) 3 veker til permisjonsstart no ;o) Ventetida går i alle fall fort når eg jobbar ;o)
LilleVackreAnna Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Merker at kroppen begynner å bli mye tyngre, og blir sliten etter en hel dag på jobb. Skal ha ferie neste uke (har tatt resten tidligere på sommeren), og det skal bli godt, men håper da inderlig jeg kan jobbe fram til permisjonsstart etterpå. Ellers er jeg redd tida kommer til å stoppe opp.
AO3 Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Så lenge formen holder seg så fin som den er nå, satser jeg på å jobbe helt fram til permisjonsstart om en 7-8 uker. Tror jeg kommer til å bli sinnssyk om jeg skal gå hjemme og være sykemeldt og bare VENTE...! Jeg begynner å merke at jeg blir mer sliten nå, men jeg har en jobb som er lett å tilrettelegge, og jeg prøver å lytte til kroppen min. Dessuten er kollegene og sjefen min veldig flinke til å passe på meg.
husmus &2 Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Ja, jeg håper jeg kan jobbe helt frem, foreløbig ser jeg ikke noen grunn til at det ikke skulle gå, med unntak av tidvis veldig lange dager, så sitter jeg mest på jobb, og jeg kan slentre inn mer eller mindre når det passer meg. Bare kjipt når jeg ikke kommer meg hjem fra jobb før nå i 22-tiden. Men enda langt igjen siden jeg bare er 28 uker.
Chloe30 Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Hadde store planer om å jobbe helt frem til permisjon, men nå 2 uker igjen før permisjon har jeg så bekkenvondt at jeg har valgt å sykemelde meg 100%. Liker det ikke, får så dårlig samvittighet, særlig når jeg vet at det er mye å gjøre på jobb, og at det er en del andre sykmeldte slik at det er få på jobb.
Resilience Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Jeg skal og har nesten gjort det! Jeg jobber min siste dag før permisjon i dag. (jeg skulle gjerne jobbet lengre også jeg om jeg hadde fått lov.) Jeg LIKER å jobbe og blir litt smågal bare å tenke på potensielle FEM uker nå fremover uten jobbing... Hva skal man GJØRE? Men jeg er i uforskammet god form fremdeles, energinivået er om ikke helt på topp, så i umiddelbar nærhet. Heldig. Stå på jenter! Jobbing får dagene til å gå, men hør på kroppen. Det er det viktigste.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Jeg har 4 uker igjen, og ble 50 % sykemeldt denne uken pga ryggvondt og sterke kynnere. Legen ville sykemelde 100 %, men det ønsket ikke jeg. Tror jeg ville gått på veggen dersom jeg skulle gått i 7 uker uten å ha jobben å stå opp til om morgenen... Tipper de tre siste ukene hvor jeg må ut i permisjon er mer enn tilstrekkelig hviletid for meg
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Heisann;) Her har jeg jobba hele veien;) Nå er det ca. 5 uker igjen til perm.start, så det nærmer seg heldigvis! Har hatt 2 ukers ferie i sommer som jeg ikke har fått slappa av så veeeeldig mye på, pga. opp-pussingsprosjekter vi skal ha ferdige til babyen kommer:) Men pytt-pytt.. Bedre å få det gjort enn å drøye det fryktelig ut.. Synes det gåt helt ok å jobbe, men merker at jeg kommer nok til å spørre om noen vil jobbe noen lørdager fremover for meg slik at jeg kan jobbe mandag-fredag av og til. Jobber 6 dager i uka så kjenner det er nok etter fredagen liksom.. Ryggen er ikke mye god fortiden, har ei nerve som ligger i klem så smertene kommer og går, men det har gått ganske ok denne uka faktisk. Sykemelding tror jeg i hvertfall ikke det blir på meg så lenge jeg fungerer. Vil helst unngå det. Har som moral at det trengs ikke før det virkelig er vondt.. Og tida må jo gå sååååå treigt!
beibis Skrevet 8. august 2008 #15 Skrevet 8. august 2008 Jeg jobba helt frem til permisjon. Har en kjempefin sjef som legger alt til rette. Som hun sier: mye bedre å ha meg på jobb i litt saktere tempo enn at jeg er sykemeldt. Fikk stillesittende jobb siste 3 ukene. Må si at dagene gikk mye raskere på jobb enn de gjør her hjemme...
¤¤angelina¤¤ Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Jeg jobbet frem til seks uker før termin, da tok jeg tre uker ferie. Har ikke den mest fysisk tunge jobben, så hadde nok jobbet frem til terminen, det gjorde jeg sist. Hater å være borte fra jobb, får så dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå