nille_1 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 ? Det er jeg og jeg vil at tida skal gå fort fort de neste 3 ukene, Andre her i uke 37 ? hva gjør du?????? jeg leser, spiser,klarer ikke gå lengre det er altfor tungt, er bar hjemme og stuller, enn du?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 ja er 37 i dag..sliter litt om dagene..er tungt.. har 2 unger å ta meg av så dagene blir jo fullt opp kan du si.. ellers er d ikke stort mer å gjøre enn å gå å vente..gå litt på besøk,slappe litt av,ordne litt til babyen kommer..osv vet jeg må vente minst 2 uker til før jeg kan bli utoldmodig..så jeg prøver å ikke tenke så mye på d..
123snart4"høygravid" Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg bygger rede:-) Jeg har en litt syk trang til å ha alt i orden før barnet kommer:-( Dette er for ordensskyld mitt fjerde.....) Ellers må jeg innrømme at jeg kjenner veeeeeeeldig etter fødselstegn selv om jeg vet at det er for tidlig... Søvnen er det store problemet, men prøver å sove når jeg kan og står heller opp for å finne på noe hvis jeg ikke får sove. Gleder meg!!!!!!!!!!!!!
C@milla *EMIL* Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jeg går over til 38 imorgen, men er fremdeles i uke 37 idag:o) Ja nå er jeg så spent at jeg sitter å kjenner etter alleslags mulige stikninger og murringer ;o) Blir nok noen fantommurringer også tror jeg, hehe.. Prøver å få tiden til å gå med å besøke venner, gå ut på byen osv, da går nå tiden fortere enn om jeg bare sitter her og glor:o) Men gøy å sitte å prate litt også da, det må til hver dag. Akkurat denne uka og neste har mannen ferie, så da har jeg vertfall selskap i han. Får se om det ikke blir littegranne mer shopping, har fått litt dilla etter så mange innkjøp tror jeg.. jeg er imidlertid i utmerket form, og magen har nå sunket ned.. ser ut som om jeg er litt småfeit med hengemage nå :o/ Er for tiden jazz i byen, så får ta en titt ned der i morgen:o) Kjøpe meg litt thaimat og kose meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå