Gå til innhold

masse murring, grunn til bekymring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen andre her som har skikkelig murring? ikke vondt, men bare ubehagelig, kommer og går..

er det noe å bekymre seg for? blir helt stressa av all den murringa:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt masse murringer. Av og til kramper som har vært ordentlig vonde. Tror det er helt normalt. Jeg var på ul forrige uke pga at jeg hadde mistet alle symptomer og alt var bare bra. Nå er murringene veldig tilbake!

De sier at det er livmora som vokser og strekker seg, så er nok bare et tegn på at det går som det skal:-)

Skrevet

tusen takk for svar :D jeg har nesten ingen symptomer jeg da, bortsett fra murringa og litt ømme nippler:p

skal på ultralyd 19 august, da er jeg i den 8ende uka, 19 er såååå lenge til:p føles som en evighet.. hehe.

hvor langt er du på vei?:)

Skrevet

Å, jeg vet.. dagene går sakte når man bare går og venter på å få bekreftet at alt er bra. Jeg skal til første legetime den 18. aug. Jeg er 9+4, og det begynner å bli virkelig for meg at jeg skal ha en liten!

Da er du i uke 5 eller 6 nå? Kan nok hende flere symptomer kommer sterkere snart. Først for ett par uker siden fikk jeg superømme pupper.

Skrevet

jaaaa, dagene går uendelig sakte og jeg er så fæl til å bekymre meg, ikke noe gøy i det hele tatt, jeg var livredd for å ikke kunne bli gravid og tenkte at når jeg blir det så blir alt bra, men den gang ei:p jeg bekymrer meg mer nå nesten.. hehe. ååh, ikke lenge til du er 12 uker :D når er termin da da?:)

jepp, jeg er 5+4:) ja, kan nok hende de kommer snikende:p hihi..

hvilken uke var du på ultralyd da? så du noe spennende?:)

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 10. mars. Å, jeg gleder meg til jeg har passert de tolv første ukene!

Jeg var på ultralyd (innv) forrige uke, da var jeg 8+5. Så ikke så mye. Men så det viktigste, som var et bankende hjerte. Var liksom bare en klump, med et ivrig hjerte:-)

Bakgrunnen for innv. Ul var at jeg var hos legen, pga at jeg bekymret meg. Hun tok utv. ul, og trodde jeg hadde en missed abortion. Så jeg reiste på sykehuset med en forventning om å få det bekreftet og at de deretter skulle fjerne fosteret. Men heldigvis var alt bare bra!!

Skrevet

spennende:D

ååh, så bra at det ikke var ma da!!! fy søren :D jeg gruer meg skikkelig til ultralyden, skal betale for den da, privat.. skikkelig redd for om de finner noe galt, men ingen ting enda som skal tyde på det da :)

Skrevet

Men bare vent til du kommer hjem den dagen, om alt var bra... Med et bilde av den lille, og du vet at den har det bra. Det er en deilig følelse det. Vi krysser fingrene for at alt er bare bra! Er det din første eller?

Skrevet

jepp satse på det, er ikke noe som tilsier at det skal være noe galt iallefall:) har et symtom til da og det er luft i magen og det vil ikke ut!! kanskje det er derfor jeg får litt vondt og, luftsmerter?

jepp, min første :) din første?:)

Skrevet

Ja, det er min første og. Jeg er ugrei i magen om dagen. Mye luft, og bare ugrei..

Blir spennende å følge hverandre framover..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...