Gå til innhold

Kommer det noengang til å skje??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke brukt prevangsjon på, tja omtrent 5år kan jeg tippe, og har aldri blitt gravid...Tenkte att det kunne ha noe å gjøre med att min tidligere kjæreste brukte sterioider, så i den perioden var jeg ikke så bekymret over dette... Men nå som jeg er veeeldig lykkelig sammen med min nye samboer har det heller ikke skjedd noe=( Bodd sammen i omtrent 2år nå.. Vi har jo heller ikke gått inn for å prøve, men tenkt att om det skjer, så skjer det... Og ja, vi ønsker oss baby, men ville ikke forhaste det å bli stressa og få det travelt med å få det til, MEN nå begynner jeg virkelig å bli stressa=( Håper det ikke er noe galt med meg=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal ihvertfall få et svar her, men dette er jo litt vanskelig å svare på...Det trenger ikke være noe galt med deg i det hele tatt. Det dere kanskje bør gjøre er å gå litt mer aktivt inn for å prøve fremover. Finn ut når du har eggløsning, og prøv å treffe på det tidspunktet. Selv om dere treffer, er det ikke sagt du blir gravid, det er mange forhold som skal være optimale. Men, plutselig skjer det!

Legen min sa at man bør ha sex i forkant av eggløsning (også selvfølgelig på eggløsning), men ikke vent for lenge. Har du 28 dagers syklus er dag 14 for sent...

Regelen er at om dere har prøvd (aktivt) i et års tid uten hell, da bør man bli utredet.

Ikke stress ennå, kos dere sammen, forstår jeg det rett er du ca 23 år, ennå ung! Dette ordner seg helt sikkert til slutt.

Skrevet

Hei!

Vi prøvde i 3 år før jeg endelig ble gravid.Vi prøvde veldig liksom og kan si at ikke det hjalp heller.Så anbefaler virkelig å ikke stresse.

Jeg tror at det var mye stress og mye psykisk det ikke gikk for oss. Jeg ble gravid etter at vi flyttet til et nytt sted og da jeg tenkte mer på innredning enn barn,hehe. Nå har jeg en ettåring og er kanskje er gravid igjen:)

Ikke stress,selv om det er lett å si.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...