Gå til innhold

litt irritert og oppgitt..... sinna innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Historien er lang og komplisert. men kort versonen er at BF ikke har hatt sin sønn på 8 mnd ca (siden nyttår) og i går så ville han begynne med det igjen! Han skal hente han i morgen kl 2.

Men jeg merker at jeg ikke vil! Jeg synes ikke han fortjener det. Hvorfor skal han komme og gå som han vil?

Kort Historik:

Bf og jeg var sammen av og på i 1,5 år og det endte med at jeg ble gravid, og han nektet. etter dna prøve så har han kranglet og vært vanskelig når det gjelder samvær.. Har prøvd å få i gang en avtale men de fleste normale skjønner jo at man kan ikke få 50% samvær med en 3 mnd gammel baby. Fikk til svar av han da: "du kan jo bare pumpe deg da! Det gjorde xxx med sine to, er bare å pumpe annen hver time det. Ikke noe problem da!"

Hallo lissom er ikke alle som får til å pumpe seg, jeg gjorde ikke det. Klarte ikke å pumpe meg. endte med at han hadde han noen timer hver onsdag og annen hver lørdag. Var aldri noe problem fra min side hvis han ville komme andre dager også.

Men han begynte å ha han på overnatting fra sønn min var rundt 9- 10 mnd

Men hver gang han skulle hente han eller levere han så var det noe problemer, enten så kunne han ikke, ville bytte osv.

Har vært advokater i bilde fra dag en nesten. og i påsken 2007 så stevnet han meg og vi var igjennom en rett sak høsten-07 og jeg fikk daglig omsorg. Bf skulle ha:

- annen hver onsdag til søndag

-4 uker sommer ferie

- annen hver jul og nyttår

- annen hver påske

- annen hver skoleferie.

Gikk en gang etter at dommen var satt at han begynte å tulle på nytt. valgte da å være hard og si nei, dommeren har satt en dom og den skal følges. Han mente det ble for mye for barnet.... Et barn har jo godt av å være hos far, mener jo det men jeg mener også at det ikke går ann for et barn å være for mye på et sted. er jo da far som mener det er for mye. Og det var han som gikk rettens vei og ville kreve all omsorg

Sønn min begynner på skolen nå i høst og da skal far ha annen hver helg.

Men han ville begynne med det i januar og da sa jeg nei! Gir man han en finger så tar han armen. så man må være litt streng ellers så gjør han som han vil! Han klarte da å si til barnet at det var jeg som ikke ville at han skulle være hos far, at jeg ikke ville dele han!

Hvor barnslig går det ann å bli lissom! Barnet blir 6 i år.

Men jeg må vel bare levere han i morgen. men hvis han ikke dukker opp i morgen så er det slutt. da kommer jeg til å gå for at han ikke får noe samvær i det hele tatt. det er siste sjangs nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det?

Dukket han opp?

Skrevet

av og til må man svelge noen kameler, og gjøre det som er best for barnet. det er synd at så mange ikke klarer å sammarbeide.. vet hvor mye min stesønn har slitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...