Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde EL for noen dager siden, og det ble full rulle mange kvelder på rad:-) Men jeg skal gifte meg om kort tid, så en bolle i ovnen passer egentlig veldig dårlig... Ikke lett å drikkes ut og holde ting hemmelig... Men vil jo også veldig gjerne ha en liten en. Hm, håper, håper ikke.... veldig i tvil nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i akkurat samme situasjon..

Men jeg har heldigvis matallergi å skylde på om jeg ikke kan drikke på utdrikningslag eller bryllup. Har allergi for bl.a. gjær, noe som kan føre til at man blir skikkelig oppblåst om man får i seg gjær eller sukker. Så jeg kan alltids si at jeg ikke vil drikke fordi jeg ikke vil se ut som en ballong på bryllupsdagen.... ;) Ikke kult i smal kjole osvosv.

Vittig nok ser det faktisk ut som om jeg er gravid hvis jeg først reagerer på mat da... hehe

Kanskje litt vanskelig å dikte opp en matallergi i farta... Men du kan jo eventuelt ta en prat med forlover på kammerset og kanskje heller finne på noe hyggelig bare du og forlover som utdrikningslag. Reis bort til en storby eller ta en dag/helg på spa sammen. Kan jo være hyggelig det også. :)

Uansett, lykke til med bryllup, prøving og eventuelt en hvit løgn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...