Gå til innhold

Sånne "gy


LilleBanan blir storebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette? Skal venne mini på å ligge i sprinklre senga (sovet i vognbagen oppi snega til nå). Går veldi greit å legge han der,i natt sov han fra ca 19 til 2.30 men da våknet han å fannt ikke roen igjen så la han over i vogn bagen etter en halvtime med kaving. Han sover vanligvis natta over. Han er 4 mnd

Lurer på om noen har prøvd sånne gyngeknotter gra Brio så man kan gynge på sengen....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

idiot pc! skulle stå mer i hovdteksten men plutsli var innlegget lagt ut! ja ja, samme som på småtroll 0-1 værtfall! heh:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...