LilleBanan blir storebror Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Noen som har prøvd dette? Skal venne mini på å ligge i sprinklre senga (sovet i vognbagen oppi snega til nå). Går veldi greit å legge han der,i natt sov han fra ca 19 til 2.30 men da våknet han å fannt ikke roen igjen så la han over i vogn bagen etter en halvtime med kaving. Han sover vanligvis natta over. Han er 4 mnd Lurer på om noen har prøvd sånne gyngeknotter gra Brio så man kan gynge på sengen....?
LilleBanan blir storebror Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2008 idiot pc! skulle stå mer i hovdteksten men plutsli var innlegget lagt ut! ja ja, samme som på småtroll 0-1 værtfall! heh:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå