MammisOgTøffer`n Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Kvalm....igår og idag.........Begynte på folat på tirsdag... Skal ha mensen til helga, men har jo et håp da vet dere:) Men tror ikke jeg er gravid, vi har ikke prøvd prøvd denna mnd,tjihi.... Har tatt test, som var negativ..........:/
Fruen i huset Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ja, husker det var noen som klagde på kvalm av folat på BIM. Selv tar jeg folat hele tiden (legens ordre), så jeg merka ingen forskjell, gitt Men man skal vel helst ta folat 3 mnd før man blir gravid, så det er bare å hive innpå! Lykke til, da!!
lille_Harepus Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Det tror jeg så gjerne! jeg tar Jern-tilskudd og blir kvalm av det"
MammisOgTøffer`n Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Æsj, men da er det sikkert bare folat jeg er kvalm av da........sukk........jaja........ Bedre lykke til neste mnd:) 3 mnd før, er det ikke bare i tiden før og 3 mnd etter man er blitt gravid da? jaja, det e rjo ikke sikkert jeg blir gravid med en gang da..... Takk for svar:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Tar du disse multivitaminene med folat? De ble jeg møkkvalm av ihvertfall......
Lille Kolibri Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Oi, kan ein det? Eg er så kvalm no, men har ikkje vore det i tidlegare svangerskap. No tar eg folat og gjorde det ikkje dei andre gongane. Kanskje eg skulle teste ut det...
MammisOgTøffer`n Skrevet 7. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2008 Jeg vet ikke, tydeligvis flere her som blir kvalme av de da....... Der sank det håpet om å være gravid iallfall:/ Nei tar ikke multivitaminer, tar de....ja, nå husker jeg ikke hva de heter,hehe......Den lille glassboksen:) Det er vel kun folat tror jeg:)
ennaH Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 ,Jeg tror det er kul umulig å bli kvalm av å ta folat. Folat er et b-vitamin som finnes i alle kosttilskudd. Det er bare gravide/prøvere som anbefales å spise dobbelt så mye om dagen, sammenlignet med det som finnes i vanlige kosttilskudd. Når noen rapporterer at de er kvalme mens de tar folat, må det komme av utenforliggende årsaker. Som for eksempel at de er gravide. Hvilket de fleste som spiser ekstra b-vitamin faktisk er.
MammisOgTøffer`n Skrevet 7. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2008 Oj, et positivt svar:) Tusen takk......... Kanskje kanskje da,hihi:) Da er det iallefall ikke folaten jeg blir kvalm av, får en håpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå