Chaiemae Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 På mine tre første forsøk måtte jeg gå på gonal-f i 13-14 dager. De to første gangene var eggene to og tredelte på innsettingsdagen mens på det tredje forsøket ble eggene satt inn på dag 3 og da var de firedelte. Med andre ord litt trege egg. Denne gangen byttet jeg til menopur og høyere dose og gikk bare på sprøyter i 10 dager. På innsettingsdagen var 2 av eggene 4-delt og ett 2-delt. Lurer derfor på om dette kan øke sjansene mine for et positivt resultat? Er bare på rugedag 3 i dag, men allerede nå har jeg begynt å gruble.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har egentlig ingen erfaring, så mine meninger er synsing Men vi er jo gode til å gruble her inne Jeg tror den gode eggkvaliteten din denne gangen kan være en kombinasjon av ting. Hormonverdier svinger hver måned, og det er jo de som til sist avgjør vekst av egg og kvaliteten på dem. Du kan ha vært heldig, og godt er det Sannelig din tur!! Ellers får man ofte bedre egg når det er få, men det har jeg forstått at du har hatt alle gangene? Menopur har jo også rykte på seg og gi noe bedre eggkvalitet, spesielt hvis man har litt "eldre" egg. Selv fikk vi kun 3 egg ut vi også, og de var av superkvalitet, og satt inn to 4-delte, som resulterte i ett lite gull i magen til kona. Men vi hadde 14-15 dager på sprøyter. Konklusjonen min er at det er tvilsomt at farten på "voksingen" har så mye å si. Men jeg ser her inne at noen synes eggene vokser sakte, mens vår gynekolog ikke ser noe galt i det, så lenge de vokser. Vi krysser alt vi har for deg, og pass godt på de 3 små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå