Bratsj Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hvor slitsomt/ikke slitsomt var det å gå fra 2 til 3 stk ? (og hvor stor aldersforskjell er det på dem?) Lurr litt på tredjemann - er det utrolig mye mer jobb med 3 enn 2, slik man hører ? Hvis det blir noe av vil eldste være 6 og mellomste 3,5 år når ny baby kommer - minst. Hvor slitsomt kan det bli ?
Sun_Shine_ Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Klart det er slitsomt, men det blir nok ikke så mye verre enn du har det i dag. Jeg gikk fra 1 barn til 3 barn for noen år siden (fikk tvillinger), og synes ikke det ble så mye verre. Nå venter jeg nummer 4, og gleder meg masse. Tenker ikke på hvor travelt det kan bli, men har innstillet meg på å gjøre så godt jeg kan. Og noe bedre enn det kan jeg ikke gjøre det. Lykke til med avgjørelsen.
har4barn Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Vi har tre barn som i dag er 4,6 og 8 år gamle. Jeg har alltid sagt at jeg syntes det var mest slitsomt med ett barn. Våre barn har hatt glede av hverandre fra dag en! Var ikke mer jobb med 2 enn med 3, synes jeg, og i dag venter vi nr 4!! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå