guttåjente Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg var på første time til jordmor i dag og hun fant ikke hjertelyden. Er i uke 18. Sist jeg var gravid fant de den i uke 15. Er litt bekymret, flere som ikke fikk høre hjertelyden så sent?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Det kan kanskje hende at h*n lå slik til at jordmor ikke kom til, som feks bak livmor kanskje?! Eller lette hun kanskje ikke på riktig sted?Men jeg vet ikke.Men hvis du er bekymret, ville jeg ha ringt legen å fått henvisning til ul! Regner med du snart skal siden du er i uke 18, men å måtte gå i 1 eller 2 uker med slik bekymring er ikke bra for noen! Hva sa hun da hun ikke fant den? Sa hun at det kunne være vanlig? Har du ellers kjent noe liv?? Dette går nok veldig bra skal du se:) Masse lykke til!
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Er ikke noe uvanlig i det:) kommer an på hvordan fosteret og morkaken er plassert.. Jeg er i uke 18, og har heller ikke fått hørt fosterlyden.. Men vi skal snart på ul,så da får vi heller se at hjertet slår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå