mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Satser på at gave,mat og drikke har falt i smak:o))
Karomamma Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 JA! Gratulerer med den unge bursdagsmannen du har i hus!! Håper han likte presangene. He he, litt mer praktisk enn noen av de andre forslagene under her. Say no more
♥Snulder Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med samboer`n!!! Hils ham så mye fra hele Snulderfamilien!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Hehe, takk for det jenter:-) Han likte alt han fikk og det var mye fint:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå