Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 helt tom for ideer!!! noen gode forslag???
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg kjøpte gavekort på fem akupuntør timer til min mann og det ble han kjempe glad for...
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 x-box 360 ble min glad for, å spill:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Da slipper du å se han de neste årene... x box... ja ja ja .. hver våre lyster.
tante grusom master of law Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 parfyme, treningstøy, klær, elektrisk tannbørste, massasjegavekort, klokke, halskjede, masjettknapper...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Tante grusom... tror jeg kjenner deg...lol
tante grusom master of law Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 hæææ?! Hvorfra? Hvem er du? PM?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Hi, hi... nei altså, trodde kanskje nicket ditt var en henspeiling på tante rød.. som for oss som er prøvere eller har vært prøvere er ganske grusom. Ta det helt med ro... ingen real life avsløring altså!! Jeg ble gravid etter nesten 2 år med prøving, så det minnene om den jævla grusome tanta tok litt av. Jeg ble selv unfangen etter 18 år med prøving, så for meg er det å bli gravid forbundet med ganske mye slit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå