Gå til innhold

Helgetur med opptatt mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nær venninne av meg skal på tur i helgen. Med en mann som er samboende og har ett barn. Han skal visstnok forlate samboeren sin, så sånn sett bryr ikke venninnen min seg så mye om at han er opptatt (visstnok dårlig forhold lenge sier han da). Men likevel, ville ikke dere holdt dere unna til han faktisk var fri? Som jeg skjønner så sliter samboeren hans veldig med det forestående bruddet - er sykemeldt og alt mulig. Synes dette er dårlig gjort jeg. Stakkars dame som ikke aner noen ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, stakkars dame. Mest rettferdig å si dette til henne så hun kan komme seg videre.

Skrevet

Tragisk mann.

Skjønner ikke engang at venninnen din vil reise på helgetur med en sånn type.

Skrevet

Jeg syntes nok din venninne tar noen gale valg. Både for egen, mannen og x ens skyld. Det er dumt å involvere seg med noen som ikke er helt ferdig med gamleforhold og det har rent litt vann i havet siden sårene var åpne. Man blir lett såret av slikt. Jeg har kjernetro på at alle forhold skal jobbes med til siste rest, men det blir jo hans problem, ikke din venninnes.

Skrevet

Vært oppi akkurat det samme selv, hvor jeg møtte en mann som var på tur ut av et forhold som HAN ville ut av og henne ikke. Dette er ti år siden, vi har fått to barn siden den gang, har et godt ekteskap og jeg føler at mannen jeg den gang møtte var min sjelevenn og det er han ennå.

Han har et barn med sin eks, og derfor må vi forholde oss til henne, men hun klarer bare ikke gå videre med livet sitt, hun er ennå bitter for at han gikk rett fra henne og til meg. De var sammen i et par år bare. Hun vil ikke ha noe med meg å gjøre, tar jeg telefonen når hun ringer så legger hun på og masse annet piss. Jeg bare forholder meg tilbakelent og avslappet til hele damen. Skulle ønske hun kunne finne seg en mann. Så det er ikke bare, bare å involvere seg med en mann som ikke er helt ute av sitt forrige forhold. Men, jeg hadde gjort det samme om igjen for jeg har virkelig møtt min sjelevenn.

Skrevet

Lavmål..

Hvorfor i f.... kan han ikke avslutte forholdet han er i før han står i med venninna di???

Jævli tragisk mann..og venninna di er ikke noe bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...