yasmina Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 naa er de to eldste hos mamma og pappa og skal vaere der til i morgen ( hvis de ikke ombestemmer seg da....) og mannen er nede og lager middag: biff, baatpoeter, groennsaker osv.... Selv ligger jeg strekk ut paa sofaen med en liten sovende nyfoedt paa magen min Kan venne meg til dette her tror jeg
lillebror er " forsinket" Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hores deiligt ut :-) Kos dere...
blond Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Det fortjener du! Du har gjort en kjempeinnsats som har bært fram et barn!!
yasmina Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Han glimtet til og med til med tente lys, musikk osv.... Var kjempe kos Selv om mini hang paa puppen under hele middagen
NoDoubt Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hørtes deilig ut:-) Ingenting er som å ha en sovende nyfødt baby sovende på brystet/magen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Så herlig da med en liten nyfødt på magen. Ingenting er så godt som det:) og få b.vakt til de to andre, og middag servert.Dette hørtes bra ut, akkurat slik det skal være. Må bare gjøre det til en vane og nyte det:) Kjekt å høre at alt går bra:)
boble <3 Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Åh så koselig det hørtes ut, må si det er deg vellfortjent. Kos deg videre med lillegutt.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Hørtes koselig ut:) Kos dere med den lille, og maten )
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 ååå, så kos =) Kos dere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå