solkrem Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 ...blir jeg bare så lei så lei. Vi har ferie, men er bare hjemme. Ja nå begynner jeg med en gang - "bare hjemme". Solfaktor er snart 4mnd, og vi var begge enig om at i år skulle vi ta det rolig. Så allikevel får jeg lyst til å reise når mange andre snakker om reising. Vi skulle ha en så bra dag i dag. Rydde litt, spise lunch, dra til byen, møte søster med familie og fedrene skulle få seg utepils, mens jentene shoppa. Så når vi skulle dra er bablegull stuptrøtt og grinete. Det gidder jeg bare ikke:( Jeg blir så oppgitt for jenta har vi kjent i over 2 år nå, og begge vet at hun er trøtt når hun ikke har sovet på dagen.... Så da måtte jeg ta den sure telefonen til søster å fortelle at vi ikke kom. Svoger får ikke utepils, noe som jeg kom på at de kunne gjøre. Tviler på at han vil gå på bar alene... Føler meg bare så teit nå. I tillegg skal eldste jenta deres ligge over her i natt. Her i denne sure familien. Hun har gledet seg sånn, og det gjør jeg også!! Det er bare så styr når vi her ikke er helt på nett... og hva ser jeg når jeg kommer inn i stua kl 16.15 - bablegull som er sovnet på pappen sin. Så i kveld blir det garantert fest med ei festklar jente... Av og til altså....
iznogood Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 du trenger en stor klem! og så fruster du fra deg her - og får en fin ettermiddag hjemme. selv om småtten er partyklar hele kvelden :-)
solkrem Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Takk.... Hadde bare bedre halvdel sett hva jeg tenkte:) Eller det som hadde vært best var om jeg sa hva jeg tenkte:) Men da skal jeg faktisk vaske bad og gulv til tantebarnet kommer. Og viss jeg skynder meg kan jeg vel bake noe:) Flott!
Trollmora Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Få ut surheta og så begynn å tenke positivt. Så flink du er til det da! Nyskurte bad og fersk bakst er fint å ha når man skal ha en overnattingsfest og bablegull vil være med. Dagen i dag byr jo på nye muligheter, så kanskje det blir litt shopping i dag? Stor trøsteklæm fra
Maud Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Ha ha, det der med en liten lur klokka fire kunne Maudmannen også funnet på. Håper kvelden forløp fint og at det ble rolig i omtrent vanlig tid. Hvis søster og svoger gjerne ville shoppe og drikke utpils, så gjorde de vel det uten dere? Du skal i hvert fall ikke føle deg teit!
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Man kan ikke få til alt..og rekke over alt..og tilfredstille alle.... Sender deg en oppmuntringsklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå