Gå til innhold

ØNSKER JENTE! TIPS?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode kjerringråd for hvordan man kan få jente?

Jeg ønsker meg en jente, da jeg har gutt, men dette betyr absolutt ikke at en gutt til vil være unøsket (og ja, så klart er det viktist at man får et sunt og friskt barn), så jeg vil gjerne frabe med usakelige og sinte meldigner om at jeg er et forferdelig menneske fordi jeg har et slikt ønske.

Tips og råd mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sia jentesæden leve lengre, mens guttesæden svømme fortere, ville æ hadd sex nån daga FØR eggløsning for å satse på ei shnuppa ;-))

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

jepp de har jeg og hørt=)

Skrevet

jeg tror det finnes noen kjærringråd for det også, har lest det på nettet et sted, men husker ikke helt hvor, så er jo bare søke seg fram litt på nettet :)

Skrevet

Rådene nedenfor er hentet fra http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx Aner ikke om det er noe i det - dere får prøve selv ;)

Samleie:

Par som ofte har samleie, skal ha større sjanse for å få en gutt enn par som har samleie sjeldnere. Å elske oppreist eller i hundestillingen skal føre til unnfangelsen av en gutt, men da bør han få orgasme først, og hun bør ligge i ro en stund. Misjonærstillingen, gjerne med henne øverst skal øke sjansene for å bli gravide med en jente. Men da bør hun få orgasme først. Er månen halv eller mindre, og dere har samleie om natten, tyder det på en gutt. Ved samleie om ettermiddagen rundt fullmåne skal tyde på en jente.

Lykke til!

Skrevet

Vi har gutter fra før denne gangen venter vi jete, det var ikke planlagt denne gangen. Hadde sex en gang i hele januar mnd pga mye stress på jobb sye barn og div, men d var vist d som skulle til for at vi skulle lage jente. Så mitt råd er null sex ;)

Skrevet

Null sex ble litt feil. Hehe vær avholden en stund blir vel mere riktig å skrive;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...