Gå til innhold

dere med barn rundt 8 år, se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten av åtte åringen min til tider, synest det er vanskelig angående grensesetting. Hun har veldig mange venner og de henger som regel rundt her utenfor, inne eller inn og ut dagen lang. Hun skal inn på do, hun skal bare inn å hente noe, tar med ting ut (jeg prøver å begrense det)hun skal bere skifte jakke, skal bare ha en skive, skal bare,skal bare...Døren går opp og igjen hele tiden. Vi har prøvd å snakke med henne om at når hun er ute må hun vær ute, at hun kan ikke drive å ta med alt mulig ut osv. Føler ikke det hjelper.

Når vi er på butikken spør hun ti ganger om vi kan kjøpe det ene eller andre, selv om jeg sier før vi går inn at vi f.eks kun skal kjøpe brød.

Bor veldig mange barn her og føler avogtil hun blir stresset av det, har nesten ikke tid å spise middag og hun er svært sjelden inne og koser seg, leker litt for seg selv.

Hvordan er deres åtteåringer? noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en normal unge med masse energi.

Skrevet

hei hei

akkurat nå ser jeg for meg syvåringen min! Hun er akkurat lik!

det eneste problemet er at dersverre er ikke så mange å leke med her vi bor! men hu går også ut å inn heledagen! maser å tyter på butikken! tar ikke ett nei for ett nei! Styrer å ståker å gjør meg ganske frustrert til tider!!!

ikke lett å sette grenser menrker vi selv her!

men jeg tror dette er faser de må gjennom! har hørt at det er noen som kaller det ett forsmak på puberteten!!!

så vi kan få det hett oppover!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...