ape Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Noen som har? Moro? Jeg har lyst til å kjøpe en av de for å bruke på reiser/nattevakter ol.l , men jeg får ikke bestemt meg. Noen som er fornøyd eller syns dere det er bortkastet`?
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har en DS! anbefaler det på det sterkeste.er drit morro! morsomme spill og du kan få internett på den. I japan og usa er det veldig populørt med DS, selger som f... i de landene. Jeg trur du får mye mer igjenn for pengene hvis du kjøper DS'n
3xmamma Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg har nintendo ds, er driiitmorro!!! Anbefales som tidsfordriv PSP har jeg ingen erfaring med =)
Isilra Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg har DS og sambo har PSP. DSen har vært myyye mer i bruk, for å si det sånn Det finnes også blant annet hjernetrimspill, mattespill osv, så får du litt ut av spilletiden og
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 2 forskjellige mario, zelda splinter cell og et til som mannfolket bruker å spille
ape Skrevet 7. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2008 Var å kjøpte meg en nintendo DS nå. Kjøpte en svart. Med super mario og hjernetrim spill:)
Dailis Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 DS her i huset. Veldig fornøyd. Er ungene som har, men de synes det er moro hvis jeg spiller litt, og det synes jeg og Her går det bare i star wars om dagen, men synes det er gøy jeg (lego star wars da:P )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå