Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Er det noen her som har en slik? jeg har lyst å kjøpe, men er litt usikker på om jeg skal gå for be all eller between...det skiler ikke så mye i prisen, men jeg synes be all ser stor ut, så hvis man klarer seg med between så tror jeg jeg går for den... noen som kan si de har klart seg med den:P??
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2008 ser ikke ut til at de er så veldig poppis...hehe
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Disse stelleveskene selges vel ikke overalt i Norge, er kanskje derfor ikke så mange svarer. Jeg har kjøpt flere ting fra Ju Ju Be, bl.a BeQuick, BeMine og BePrepared. Jeg vurderte også å kjøpe Between, men når jeg kikket på den i en butikk i USA så syns jeg den var så liten. Så den anbefales mest til korte turer, for det er ikke plass til så mye i den. Jeg liker gjerne å ta med meg litt ekstra klesskift også i stelleveska, og da blir det veldig fort fullt i Between. Men BeAll er mer lik en vanlig romslig stelleveske, med plass til alt du trenger. Hvis du ser på nettsiden til Ju Ju Be, så ser du litt mer hvordan de ser ut inni samt størrelsen. www.ju-ju-be.com Uansett hvilken du velger så får du garantert en stelleveske av god kvalitet og med søte detaljer. Jeg er veldig fornøyd med de jeg har, og har faktisk lyst til å kjøpe Between selv....
Gjest Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jeg har den største. Er superfornøyd. Kjøpte den på kenguruloftet.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå