megh Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 wiiiiiii... dette er spennende. Idag fikk jeg to blå streker. Hadde hatt en anelse, og i går så jeg plutselig masse blodårer på puppene, så da tenkte jeg at jeg måtte sjekke, og wips. Der var det to blå streker. Det vil jo si at jeg skal bli mamma Helt fantastisk. Så utrolig priviligert man er !!!!!! *lykkelig*
komplett familie Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 gratulerer og velkommen i gjengen!!!!
megh Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 hm.. litt usikker, men tror det er i midten av april. 15-17 eller noe. men får vel bekreftet det når jeg skal til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå