*min lille sin!* Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 er det øverste del av magen eller er det nederste? og får man sånn svie/srtøm følelse eller er det en annen følelse?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hos meg oppleves de midt på, går så nedover, over i korsryggen. Rien føles stram og øm.
*min lille sin!* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 er det modningrier du har da?
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jeg kjente riene bare i kors ryggen, sinnsykt vondt.....
*min lille sin!* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 jeg lurer for nå de siste timene har det kommet mer og mer sviing i magen enn før .. har alle andre symptomer på at en fødsel er rundt hjørnet men ingen rier , å sånn har jeg gådd siden mandag , sykehuset sa jeg skulle bare vente på rier.. å gud hva det kan svi ...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Ja, er nok det. Vet ikke helt forskjellen på maserier/modningsrier/rier. Vet ihvertfall at det oppleves ganske så annerledes enn kynnere. Kjennes mer i ryggen, opplever det ilende/intenst når de er på topp ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå