Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Da var det bekreftet... spontan abort nr. 2. Jeg ønsker dere alle sammen lykke til videre og jeg kommer sterkere tilbake nesten gang...
komplett familie Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 uff da, så leit. Håper det går greit med dere, og lykke til videre.
Tomaten Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 uff... det var trist.... Vet hvordan du har det nå.... kjempetøft å gjennomgå noe sånt... En liten trøst, jeg mistet i SA i førsten av mai, og er nå igjen 8 uker på vei.... Så det kan jo hende du er tilbake om ikke så lenge.... Masse lykke til
Randis Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Huff, det var kjipe greier. Det må være forfærdelig to ganger på rad. Dette er mitt fjerde svangerskap denne gangen. Håper denne vil bli hos oss. Skikkelig nedtur for dere da. Nr. tre skal være lykke. Håper det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå