Nikkan Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har akkurat hatt en grusom opplevelse. Stod i vaskekjelleren da jeg plutselig fikk noen voldsome skjelvetokter i hele kroppen. Jeg ble kjempe uvel og kom meg såvidt opp på kjøkkenet. Jeg drakk et glass med juice og måtte legge meg på sofaen. Jeg skalv i ca 15 min og følte meg helt utafor. Har aldri opplevd maken. Hva skjer med kroppen min? Noen som har hatt det lignende? Vær så snill og svar.
Nikkan Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2008 Glemte å skrive det, jeg er i uke 20 nå.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg har ofte sånn men det varer ikke så lenge som 15 min, kanskje 5.. Jeg må bare legge meg ned eller sette meg, drikke litt cola eller noe og slappe av.. så går det over..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Heya! Sånn har æ åsså d til tider :-( e helt grusomt, men bruke gå over når man får sotte sæ ned å drukke/spist litt... Ane ikke ka d kommer av da, men ska høre me lægen næste gang æ ska dit :-)
birrisj05.02.09 Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg ble fryktelig svimmel, og faktisk holdt på å svime av for noen dager siden. Ble helt dårlig, måtte bare sette meg i bilen og drikke vann (vi var ikke hjemme).. gikk over tilslutt, men er kjempeekkelt!
birrisj05.02.09 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Tror det er blodsukkeret som blir for lavt? Eller så kan det være varmen. Er iallefall lurt å få i seg noe søtt og rask energi. Brus, jus eller søtsaker av noe slag, få blodsukkeret kommer seg opp igjen.
Nikkan Skrevet 7. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2008 ok, takk for svar. rart hvis det har med lavt blodsukker å gjøre da, for jeg spiste jo bare for 3 timer siden.... Vemmelig uansett!!
Kaisa_9513 Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Har det også slik, men for min del er det slik fordi at bodtrykket mitt svinger veldig. Har tatt div tester hos legen på grunn av dette og babyen min tar ingen skade av det.... Men hvis jeg ikke hadde vist hva det var hadde jeg nok sprunget fort til legen fordi det er ikke noe morsomt når det står på...
MiLady Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Når det gjelder blodsukkret og man har spist for 3 timer siden så kan det hende at du ble for lav. For en som har diabetes så skal vi spise hver 3-4 time for å holde blodsukkret normalt og ikke bli for lav heller. Men kan også være blodtrykket som detter som hun som nevner oppfør..
Tuttelure Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 lavt blodtrykk + lavt blodsukker kanskje? høres fryktelig ubehagelig ut. pass på å drikk masse og spis lite og ofte:)
ÅNA Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Måtte eta svært ofte dei første 16-18 vekene, både for blodsukkeret sin del, men også for å halda kvalmen i sjakk. Så lenge ein då ikkje et dei heilt store porsjonane, så går det bra. Dehydrering i varmen gjer saka værre. Blanding av farris og juice er ypperleg dersom du føler deg dårleg (og særleg når det er varmt). Fungerer dette for deg, kan du vera nokså sikker på at det er dehydrening/lågt blodsukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå