Gå til innhold

Hjeeelp hva skjer med meg!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat hatt en grusom opplevelse. Stod i vaskekjelleren da jeg plutselig fikk noen voldsome skjelvetokter i hele kroppen. Jeg ble kjempe uvel og kom meg såvidt opp på kjøkkenet. Jeg drakk et glass med juice og måtte legge meg på sofaen. Jeg skalv i ca 15 min og følte meg helt utafor. Har aldri opplevd maken. Hva skjer med kroppen min?

Noen som har hatt det lignende? Vær så snill og svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive det, jeg er i uke 20 nå.

Skrevet

Jeg har ofte sånn men det varer ikke så lenge som 15 min, kanskje 5..

Jeg må bare legge meg ned eller sette meg, drikke litt cola eller noe og slappe av.. så går det over..

Skrevet

Heya! Sånn har æ åsså d til tider :-( e helt grusomt, men bruke gå over når man får sotte sæ ned å drukke/spist litt...

 

Ane ikke ka d kommer av da, men ska høre me lægen næste gang æ ska dit :-)

Skrevet

Jeg ble fryktelig svimmel, og faktisk holdt på å svime av for noen dager siden. Ble helt dårlig, måtte bare sette meg i bilen og drikke vann (vi var ikke hjemme).. gikk over tilslutt, men er kjempeekkelt!

Skrevet

Tror det er blodsukkeret som blir for lavt?

Eller så kan det være varmen. Er iallefall lurt å få i seg noe søtt og rask energi. Brus, jus eller søtsaker av noe slag, få blodsukkeret kommer seg opp igjen.

Skrevet

ok, takk for svar. rart hvis det har med lavt blodsukker å gjøre da, for jeg spiste jo bare for 3 timer siden....

Vemmelig uansett!!

Skrevet

Har det også slik, men for min del er det slik fordi at bodtrykket mitt svinger veldig.

Har tatt div tester hos legen på grunn av dette og babyen min tar ingen skade av det....

 

Men hvis jeg ikke hadde vist hva det var hadde jeg nok sprunget fort til legen fordi det er ikke noe morsomt når det står på...

 

Skrevet

Når det gjelder blodsukkret og man har spist for 3 timer siden så kan det hende at du ble for lav. For en som har diabetes så skal vi spise hver 3-4 time for å holde blodsukkret normalt og ikke bli for lav heller. Men kan også være blodtrykket som detter som hun som nevner oppfør..

Skrevet

lavt blodtrykk + lavt blodsukker kanskje? høres fryktelig ubehagelig ut. pass på å drikk masse og spis lite og ofte:)

Skrevet

Måtte eta svært ofte dei første 16-18 vekene, både for blodsukkeret sin del, men også for å halda kvalmen i sjakk. Så lenge ein då ikkje et dei heilt store porsjonane, så går det bra. Dehydrering i varmen gjer saka værre. Blanding av farris og juice er ypperleg dersom du føler deg dårleg (og særleg når det er varmt). Fungerer dette for deg, kan du vera nokså sikker på at det er dehydrening/lågt blodsukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...