Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 heihei.. jeg er en jente på 20år, samboeren mine er 23. vi har hus og bil og har ganske god økonomi.. jeg er midt i utdannelsen min, og er ikke ferdig før om 2 år. (går deltid) vi har snakket veldig mye om å få en liten. jeg har vært hos gyn, der fikk jeg vite at jeg hadde en dårlig eggleder og veldig lite egg. nå har det seg sånn at jeg er så usikker på om jeg skal bruke pergotime for å bli gravid. (har fått det hos gyn) jeg vet at jeg er ung, kommer sikkert til å få ganske mange kommentarer og blikk den dagen jeg er gravid..jeg elsker unger, og jeg føler at det som er livet er å få lov til å bli mamma. jeg og sambo har vært sammen i 5 år, og jeg vet at han blir en flink pappa.. jeg er så redd for at jeg skal miste min sjanse til å bli mamma om jeg venter for lenge.. men jeg er så utrolig usikker.... kan noen komme med meninger?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Du må gjøre det som føles rett for deg og ikke bruke tid på å bekymre deg for hva andre måtte mene. Pergo kan du sikkert bruke senere også, om du skulle finne ut at du vil vente. Det er nok ikke slik at du ikke kan få barn om to år, mener jeg. Om du vil ha barn nå og det passer dere begge, hvorfor skulle dere vente?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg er 30 år og fikk mitt første barn i fjor. Har alltid tenkt at jeg ville ta en utdannelse og få en fast jobb først. I tillegg syntes jeg det var bekymringsløst og deilig å ikke ha barn. Nesten alle mine venninner fikk sitt første barn da de var 18-20 år. Her er det helt normalt (i en by på Vestlandet). Jeg kunne ikke forstå at de ofret utdannelse og jobb for å få barn og bli hjemmeværende husmor. Det forstår jeg ikke helt i dag heller, men skulle selv ønsket at jeg begynte med barn noe tidligere enn jeg gjorde. Hadde jeg levd omigjen ville jeg hatt mitt første barn da jeg var 23-24 år (allerede da< var jeg ferdig med høyskolen og hadde ardeidet fast i 1-2 år). Begynner rett og slett å føle meg litt gammel. Skal ha barn om 7 mnd. igjen. Det blir nok den siste. Velg det som passer for deg, men ikke vent for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå