Gå til innhold

Jeg savner jobben min idag jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg to måneder igjen av permisjonen,- og egentlig trives jeg veldig godt med å være hjemme med Minsten. Men idag var jeg innom jobben og da kjenner jeg at jeg savner den.

Der har jeg gode kollegaer og gode venner. der får jeg gjort nytte for meg og brukt evnene mine på en annen måte enn her i heimen. Nå er det begynt flere nye, et nytt, ukjent kvinnemenneske (!) har overtatt mine klienter og min pult. Jeg skjønner jo at selvfølgelig måtte noen gjøre det, men jeg håper at jeg får mitt sted tilbake når jeg skal tilbake. Jeg håper at noen liksom venter på meg og at mine arbeidsoppgaver blir spennende og lærerike slik som de var før. Jeg skal begynne i 60% stilling istedet for 100,- og tenker at da mister jeg kanskje noe av det je g likte best.....

Nei, nå ble det visst mye syt her,- det blir nok bedre en annen dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei fine du, det er vel i grunnen ikke annet å vente enn at noen tar over dine arbeidsoppgaver når du er borte, men jeg skjønner deg godt... jge hadde blitt trist og følt meg utenfor og vært redd for å miste plassen min... en annen dame... den andre damen... man vil jo aldri kjempe med den andre damen, men det blir helt sikkert fint å begynne igjen. du ble jo glad av å være innom i dag... det tyder jo på at det kommer til å bli fint. uff jeg tror jeg hadde spurt om det med plassen jeg faktisk, enda det virer litt over the top 7 år, så hadde jeg ghort det. min plass er min plass... den andre damen fikk låne den. om ikke annet så blir sikkert den nye plassen fin den også, for den blir jo din etterhvert og der er det du, fine du som regjerer og det kan ikke den andre damen gjøre noe med. jeg heier! heia heia heia

Skrevet

Takk, takk du! Jeg skjønner også at det ville vært mye verre hvis de ikke hadde trengt noen vikar for meg mens jeg var borte i 11 mnd..... Da hadde jeg kanskje ikke så mye der å gjøre.... :-)

He he nå må jeg jo le litt likevel.....

Og Minsten er i seng, - og jeg fikk fem minutter på sofaen etter middag, så da lysner det skjønner du.

Og egentlig tror jeg at plassen blir min når jeg kommer tilbake, for jeg deler kontor med min besteste kollega og det kontoret er nesten skredderbygget for oss to, for der sitter vi så tett så tett,- og da er det OK at kjemien stemmer...

Men jeg bare kjente så inderlig at jeg savnet det gamle, travle livet mitt i dag, så det så,- Kanskje noen kan minne meg på det i oktober når jeg sutrer fordi permisjonen allerede er over!!! :-)

Skrevet

jeg kan godt minne deg på det, men det an hende at du trenger å få lov til å sutre litt over det travle livet også, så da kan du få en klem for det også. heiing og lemming sitter løst, samme hva du trenger det for... :-)

Skrevet

Takk for heiing og klemming!!! Tror det var akkurat det jeg trengte idag

Skrevet

Sender en klem jeg og`, det høres ut som du har behov for det. Når man har lite overskudd og mangel på søvn så blir verden mye gråere og man ser flere problemer enn utfordringer. Håper du har hatt en god natts søvn og får en fin lys dag i dag:o)

Stor klæm fra

Skrevet

Vi skal tilbake til jobb samtidig vi da. Jeg savner ikke jobben, men jeg skal jo også begynne i ny (men lik jobb som jeg hadde før) etter permisjonen og vet liksom ikke helt hva jeg skal savne. Savner det å være noe annet enn mamma'n til minstesnupp, men denne gangen gleder jeg meg ikke til å gå tilbake til jobb. Hun er liksom så liten og dette er min siste permisjon...

Det er klart du skal ha igjen pulten din! Kanskje ikke alle klientene da, hvis de har klart seg alene hele permisjonstiden din så trenger de kanskje ikke verken deg eller vikaren. Med 60% jobb går du sikkert glipp av noen arbeidsoppgaver, la oss håpe at det er de kjedelige ;-)

Skrevet

Håper alt er litt lysere idag!

Ikke morsomt å komme og se at noen har tatt ens plass...

Var innom på min jobb etter en stund i permisjon bla for å hente post i hylla...meeeen jeg hadde ikke noen hylle med mitt navn på lenger ;)

Det er litt sårt og rart.

Men vips er du tilbake til det du kan allernestbest etter å være mamma og så flott at du har muligheten til 40% hjemme :))

Klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...