Anja83 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg er nå på syklusdag 16 (tror jeg.. småblødde nemlig endel i forkant av forrige mensen). Jeg begynte på trippel pergokur på syklusdag 3 (pga at jeg ikke har funnet eggløsning på halvannet år). Det som er merkelig nå er at jeg har hatt positiv el-test 4 dager på rad! Er dette mulig?? Kan jeg få eggløsninger hver dag av trippel pergo? Jeg er helt sikker på at testen er positiv, da test-streken er minst like sterk som kontrollstreken. Blir veldig glad for svar!
Snabeltann Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 jeg har aldri tatt pergo, men hatt positiv eggløsningstest i fire og fem dager før..
Anja83 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Ble du gravid da eller? :-) Trodde man hadde eggløsning kun i ett døgn jeg. Men det er vel uansett mest positivt når testen lyser positivt flere dager på rad. :-) Takk for svar!
Anja83 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Dytter denne opp i håp om at noen kan hjelpe meg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå