Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på syklusdag 16 (tror jeg.. småblødde nemlig endel i forkant av forrige mensen). Jeg begynte på trippel pergokur på syklusdag 3 (pga at jeg ikke har funnet eggløsning på halvannet år). Det som er merkelig nå er at jeg har hatt positiv el-test 4 dager på rad! Er dette mulig?? Kan jeg få eggløsninger hver dag av trippel pergo? Jeg er helt sikker på at testen er positiv, da test-streken er minst like sterk som kontrollstreken.

 

Blir veldig glad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her inne som har peiling?

Skrevet

jeg har aldri tatt pergo, men hatt positiv eggløsningstest i fire og fem dager før..

Skrevet

Ble du gravid da eller? :-)

 

Trodde man hadde eggløsning kun i ett døgn jeg. Men det er vel uansett mest positivt når testen lyser positivt flere dager på rad. :-)

 

Takk for svar!

Skrevet

Dytter denne opp i håp om at noen kan hjelpe meg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...