Sivert Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei Jeg har så lyst på en vugge til jr. Har lyst på en sånn litt gammeldags type, som står på gulvet. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en i Oslo-området?
MMr Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Vanlige vogger som står på golvet blir selt på reflex butikkane, sjekk internett sida deira. Trur eg har sett at ikea også sel vogger, men er ikkje sikker. Kan jo alltids søke på internett om det er privatpersonar som lagar sjølv og sel.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Har de ikke på babyshop lengre? De hadde da jeg gikk gravid sist. Hvis ikke selges det ofte på finn. Søkte på vugge og da fikk jeg opp en del, en fra Luca i hvitt syns jeg var lekker Jeg har vugge selv som ejg brukte til nr 2, hjemmelaget da.
Gullklumpen! Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Hei! Går jo ann å sjekke på finn! Det er vugger tilsalgs der!
janicke78*fødeklarovertermin* Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 barnas hus har en klassisk hvis vugge.. hadde ivertfall
Sivert Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 Takk for svar Har søkt på finn, og sendt mail til de som selger vugger, men de er utsolgt alle jeg synes var fine. Får tråle nettet i kveld, og ta en real butikkrunde i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå