blirjegsnartmamma Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Vi har 1 års bryllupsdag på mandag, og jeg vil kjøpe noe fint til mannen min! Har bestilt 2 bøker av Jo Nesbø som han ønsker seg, men vet ikke om det blir litt lite? Noen som har forslag?
mamarama og lille banan Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 hva med noe litt mer personlig? trenger ikke koste noe en lapp om at du elsker ham i matpakka på jobb/lommeboka, frokost på senga. romantisk middag med favorittretten el. l. - bare så du får vist at du setter pris på ham, og gjør litt ekstra stas på ham
blirjegsnartmamma Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 God ide.. Vi skal feire den på lørdag da, for selvfølgelig kommer svigerinna mi noen dager fra og med mandag....
mamarama og lille banan Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 da får du finne på noe mens dere fortsatt er alene ikke så veldig lett å finne på noe romantisk med svigermor på slep
alleminesmå Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Signerer den over! Det blir ikke lite og gjøre noe ekstra personlig for han. https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 lage scrapbook med ting og bilder fra bryllupet....1bryllupsår er jo papir ga selv egen komponert bilde med nydelig ramme en scrapbook med bilder fra tiden før vi ble sammen til da vi ble gift.. og et fotoalbum med alle bildene fra bryllupet.Ferdig sortert og kommentert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå