2exu-guttjanuar2010 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 jeg er på andre dag med pergo.i andre kur(dobbel). og jeg har begynt å blø. er dette normalt?
Prinsen & spiren Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg vet dessverre ikke svaret, men kan jeg bare spørre om en ting? Hva slags tester/prøver hadde du hos legen for å finne ut at du ikke hadde el? :S Slik at du fikk pergo..
Anja83 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg tror ikke det er normalt nei.. Jeg har selv gått på enkel og trippel kur, og blødde ikke disse dagene. Men så er jo ikke kroppen min særlig normal heller da. :-) Ble vel ikke klok på dette svaret nei. Ringe å spørre legen din kanskje?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 nå har jeg fått skikkelig tr og i dag er det 3 dagen på pergo. jeg har prøvd å ringe legen min,men han har fri i dag jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. tenk om det er falig å ta pergo når man han tr. man skal jo ikke ta pergo før tr er over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå