Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei.. Sitter og er litt forbannet men mest skuffet... Møtte min nåværende kjæreste i fjor sommer.. Vi har i et åt hatt et avstandsforhold på 100 mil. Har fungert bra.. Da jeg hadde akkurat avviklet et langt og komplisert forhold og ville egentlig ikke inn i noe nytt forhold.. Men forelskelsen ble bare større og større.. Og flyttet hundre mil med min sønn for å være nær han i sommer.. Vi bor ikke sammen og jeg sliter med økonomien.. Men dette handler om er ikke dette.. Min nye kjæreste reiser HELE tiden.. Jeg overdriver ikke når jeg sier han reiser så og si hver helg mens vi har vært sammen.. Har ikke tall på hvor mange utenladsturer han har.. Bare i år har han vært fire turer i Athen, københavn, to uker i Thailand, en syden tur.. Milano i sommer og gutte tur til Molde.. Nå i helgen har jeg barnefri og han vil reise.. Men jeg har ikke økonomi til å reise over grensa enn gang.. Og på onsdag reiser han til syden igjen.. Og to turer har han i boks i september.. Og jeg kan ikke si noe for da sier han at jeg visste han var slik før jeg flyttet... Hva skal jeg gjøre?? Han sitter på nett og planlegger tur hele tiden.. Hadde dere godtatt dette?? Håper noen vil svare.. Klem fra en litt fortvilet meg..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Får ikke du lov til å være med? Det er jo utrolig dårlig gjort i så fall. Hadde ikke giddi å være kjæreste med en sånn fyr.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jo får være med.. Men bregenser seg når man er aleneforsøsrger og lever på OS.. Har husleie på 9000 i mnd og div regninger som de fleste:) Og det koster å reise uansett.. Blir bare så lei av maset hans.. Og nå skal han reise med en singel kompis på ukes tur til syden.. Og det vet han jeg misliker.. Men prøver å fortrenge det.. I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå