Gå til innhold

Er det mulig???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første dag sambo skal hente lillejenta vår i barnehagen og tror du ikke han har glemt det??!!!! Jeg sitter på jobb og fikk plutselig en mail fra han. Jeg ringte ham opp og spurte om han har husket å hente henne... "Ehh... neeei.." Avtalen var at han skulle hente henne kvart på tre! Er det mulig!! Er så skuffa, sint og lei meg at jeg storuter her jeg sitter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig godt å vite at det er flere der ute med vimsette menn.. Hehe:) Samboeren min kunne også ha finni på å glemt noe sånt:)

Så jeg skjønner utrolig godt følelsene dine:)

Skrevet

Det kunne sikkert min sambo funnet på også, men jeg vet ikke om jeg ville tatt det så veldig tungt? Det er jo snakk om en halvtime, jeg tror ikke hun merker det? Nå vet jeg jo ikke hvor gammel hun er, eller hvor vant hun er til å være i barnehagen da, men hun får neppe varige men - og han glemmer det nok ikke en gang til :)

Trøsteklem

Skrevet

Takk, takk! Hun er 16 mnd og begynte i barnehagen på mandag. Hennes andre dag alene i dag, så hun er ikke så godt vant...

Skrevet

Hehehe annfolk ;) men du, ikke ta det så tungt da.. Om hun akkurat har begynt så er det jo ikke akkrat noen vane for han, sikkert lett å glemme :) Hadde klokken bikket 5 og barnehagen var i ferd med å stemme så hadde jeg skjønt at du ble forbannet men.

Skrevet

Gikk helt sikkert greit, hun vet ikke forskjell på kvart på tre og halv fire :) Men skjønner at du ble sur da, det er utrolig irriterende å føle at man må minne mannen på såpass enkle ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...